Moi! Oon 13 kohta 14v. tyttö, jolla alkoi kuukautiset 11-vuotiaana. Mulla loppu niiden tuleminen tossa heinä-elokuun välillä, joka johtuu luultavasti syömishäiriöstä(en ole 100% varma). Yritän nyt syödä enemmän, mutta se on tosi hankalaa. Miten saan ne takaisin?
Kuukautisten poistuminen
Anonyymi
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
yritä syödä normaalisti. suosittelen myös kysymään esimerkiksi lääkäriltä tai terkkarilta neuvoa
- Anonyymi
Oon kyllä siis ihan normipainonen täl hetkel 60kg 179cm ja en haluis lihoo vaan päin vastoin.
- Anonyymi
Saisit nostaa painoa vielä ainakin 5-10 kg. Silloin olisit hyvän näköinenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit nostaa painoa vielä ainakin 5-10 kg. Silloin olisit hyvän näköinenkin.
Näytän jo nyt läskilt nii en varmana!
- Anonyymi
Olit koulupoika manner-suomessa 14 vuotiaana. Elettiin 1950 lukua. Että sikäli...
- Anonyymi
Öm en tajunnu?
- Anonyymi
Sain ne nyt takas nii alotan laihduttaa uudellee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616