Se on muuttunut englanniksi mistä saa suomeksi.
Delate bookmark
Firefoxin kirjanmerkin poisto
11
647
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Mutta kirjanmerkit saa näkyville vasempaan laitaan painamalla ctrl b. Sieltä voi sitten hiirellä poistaa halutessaan.
- Anonyymi
Ei mistään!
Selvä bugi se on.
Samoin asetuksissa, kun jotain säätää hiirellä alkaa hirvee hypytys, eikä säätämisestä tahdo tulla mitään.- Anonyymi
Vapusella on näitä ongelmia jatkuvasti.
- Anonyymi
Tuo asetus bugi koskee Manjaroa, koska on taas joku testiversio.
Taitaa kohta tulla muihinkin, koska on täysin erillainen kun muissa jakeluissa.
Toivotaan, että bugit korjattuna.
Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed.Älä lässytä paskaa, ubuttajat noista toimimattomuus ongelmista ovat kärsineet aina ja tulevat tekemään sitä jatkossakin, koska Debian ei jaa parempaa alustaa,
eikä ubuttajalla ole tieto taitoa hoitaa asioita tavalla, missä loppukäyttäjä ei rypisi koko aikaa ongelmasta toiseen. Sitä paitsi, Manjaron käyttäjät eivät roskaohjelmia asentele, firefox on ubuntun oletus selain eikä tällä haavaa ole näkyvissä että tulisivat parempaa koskaan saamaankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delete Bookmark näyttää olevan Win, Ubu, Man ja Fed.Manjaron oletus ja esiasennettu selain om mailman nopein, chromium (95.0.4638.69), ja ollut aina, Firefox räpellys on Ubuntun ongelma ja vain Ubuntun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manjaron oletus ja esiasennettu selain om mailman nopein, chromium (95.0.4638.69), ja ollut aina, Firefox räpellys on Ubuntun ongelma ja vain Ubuntun.
Minulla on Manjaro gnome 21 "pahvo" ja kyllä tässä ainakin oletusselaimena on Firefox.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Manjaro gnome 21 "pahvo" ja kyllä tässä ainakin oletusselaimena on Firefox.
Gnome Firefox saattaa hyvinkin olla keskenään naimisessa, jos toisen ottaa niin on pakko ottaa toinenkin, mutta miksi hitossa kukaan tuollaista työpöytämanageria ottaisi mitä vähemmän ympäristö Ubuntua muistuttaa sen parempi se on.
En ole tuota Gnome Firefox yhdistelmää koskaan käyttänyt, ja olen hyvin varma etten tule koskaan käyttämään, edes testaus mielessä. Täytyy vain toivoa että luku- ja kirjoitustaidottomat pysyisivät Ubuntun käyttäjinä, se kun on ympäristö missä pystytään asiat hoitamaan kuvia naputellen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gnome Firefox saattaa hyvinkin olla keskenään naimisessa, jos toisen ottaa niin on pakko ottaa toinenkin, mutta miksi hitossa kukaan tuollaista työpöytämanageria ottaisi mitä vähemmän ympäristö Ubuntua muistuttaa sen parempi se on.
En ole tuota Gnome Firefox yhdistelmää koskaan käyttänyt, ja olen hyvin varma etten tule koskaan käyttämään, edes testaus mielessä. Täytyy vain toivoa että luku- ja kirjoitustaidottomat pysyisivät Ubuntun käyttäjinä, se kun on ympäristö missä pystytään asiat hoitamaan kuvia naputellen.Gnome Firefox, hui, kun kylmät väreet puistattaa, tuli mieleen koronavirustauti (COVID-19), hoivakodit ja rokottamattomuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gnome Firefox, hui, kun kylmät väreet puistattaa, tuli mieleen koronavirustauti (COVID-19), hoivakodit ja rokottamattomuus.
Kummallista mielipuolsuus mielleyhtymää trollillta.
- Anonyymi
Maalaa ja raahaa roskiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738