Miten saada tunteet sammumaan varattua työkaveria kohtaan? Olen ollut pitkään ihastunut ja joskus kauan sitten tunteet olivat luultavasti molemmin puolisia. Nyt olen hänen puheistaan huomannut että omat tunteeni eivät merkitse hänelle enää mitään ja oma sydämeni vain särkyy kun en osaa päästää irti tästä tunteesta.
Eroon tunteista
6
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen auttaa vain aika. Riittävän pitkä aika. Valitettavasti ei juuri muu ja koita olla vähemmän kontaktissa siihen ihmiseen.
- Anonyymi
Ja vielä se, että varmasti sattuu sydämmeen pitkän aikaa. Se on sama kuin eroaisi kumppanista, yhtä tuskallista. Tiedän kokemuksesta.
- Anonyymi
Onko ajan saatossa tapahtunut jotain joka voisi vaikuttaa?
- Anonyymi
Vaikeaa se on.. Olen ollut kohta melkein vuoden ihastunut työkaveriin, varattuja ollaan molemmat. Usein tuntuu, että mies on normaalin kohtelias ja ystävällinen ja pitää minua ”vain” työkaverina. Monesti ajattelen, että nyt unohdan tämän järjettömän ihastumisen. Mutta välillä taas on sellaisia päiviä, jolloin tuntuu että tunne on molemminpuolinen. Mies hymyilee ihanasti ja katsoo silmiin, monesti häkellymme molemmat/sekoamme sanoissamme, jos olemme kahden kesken ja katsomme toisiamme silmiin.
- Anonyymi
Sama tilanne minulla. Pahaltahan se tuntuu, mutta tiedän että kyllä tästä ajallaan toipuu. Viimeistään silloin kun kohtaa jonkun toisen joka kolahtaa. Nyt yritän vain järkeillä kaiken, mieshän on loppujen lopuksi varattu, ja minä jatkan omaa elämääni ilman häntä kuten on aina ennenkin.
- Anonyymi
Ei toivu :,( mutta päivä kerrallaan eteenpäin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717