Onko kestävii perus autoksi, niitä saa aika edullisesti :) onhan niissäkin pelit ja vehkeet nykyään ilmastointii k lukko s ikkunaan tehostinta abs sun muuta:))
Onko alto hyvä kulkija
3
1105
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele, neljälle pyörälle nostettu peltinen postilaatikko.
- Anonyymi
Meillä oli käytettynä ostettu Alto vaimon käytössä monta vuotta. Hyvä peli se oli, määräaikaishuollot teetettiin eikä mitään varsinaista korjattavaa kertaakaan.
- Anonyymi
En tiedä nöistä viimeisimmän korimallin vehkeistä, mutta mulla oli pitkään vm.04 Alto ja oli kyllä hyvä.
Siis halpa kuluiltaan ja harvoin oli vikaa, nekin mitä oli, olivat aika pieniä.
Yllättävänkin tilava ja ketterä ajettava. Maantiellä oli kyllä onneton vaikka sillä pärjäsikin myös siellä, mutta sen nyt tiesin ostaessa, että tuollainen renkailla varustettu säilykepurkki ei ole mikään huippu ajoltaan kaikissa ympäristöissä.
Lapin reissulle en olisi omallani lähtenyt, mutta kyllä sillä ihan hyvin muuten ajeli 100k säteellä asuinpaikaltani.
Ja turvatonhan se oli, Alton paras turvavaruste on se, että onnettomuuteen joutuessa henki lähtee aika varmasti heti eikä jää kitumaan.
Mutta kestäviä pirulaisia ainakin nämä vuosituhannen alkupuolen mallit ovat/olivat ja kestäviä myös pelleiltään.
Ja edullisia käyttökuluiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748