Onko olemassa mitään kikkaa millä tuon automaattisen ovien lukituksen saisi pois? Ärsyttävä ominaisuus kun tarvittaessa saa lukittua nappia painamalla kojetaulustakin.
IX20 ovien automaattinen lukitus
2
258
Vastaukset
- Anonyymi
minä kävin huollossa poistamassa lukituksen.
- Anonyymi
Jaa että huollossa.... ?
Mistähköhän löytyisi ohjeita, miten tuo tehdään itse?
Sunnittelen tilaavani nettikaupasta adapterin, joka laitetaan auton OBD -liittimeen, ja osaa itse keskustella joko android -puhelimen tai PC -tietokoneen kanssa Bluetooth -yhteyden välityksellä.
Mukana tulee ilmeisesti jonkinlainen ohjelmistokin PC -tietokoneille, mutta en tedä, mitä toimintoja mukana tuleva ohjelmisto tukee.
Vastaavan ohjelmiston voisi periaatteessa tehdä itsekin, mutta silloin pitäisi jostain löytyä paljon tietoa OBD -liitimen kautta annettavista komennoista, niiden parametreistä, millaisia vastauksia niiden pitäisi palauttaa jne.
Aivan, kuten (ennen Android / iPhone -aikakautta) monen paremman puhelimen valmistajalta oli saatavana "AT command reference manual" niin löytyykö vastaavaa OBD -liitimen kautta annettavista komennoista jne ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594