Mä käytän lippistä ja olen tyttö. Olen 13w. Onkx se tyhmän näköstä ku tytöllä on lippis?? Olen saanut kuulla siitä vaikka miten paljon valituksia!!
Tytöllä lippis
10
1438
Vastaukset
- spiritsi
ainakaan mun mielestä. jokainen saa pitää mitä haluaa!!!
- -John-
lippistä käyttävät tytöt/naiset on söpöjä =) Vähän vaikea selittää, mutta niistä huokuu sellanen rento fiilis.
- little_blåa_dragon
Olen 14v tyttö ja käytän myös lippistä.
Se vain tuntuu parhaalta. Minuakin muutama poika on haukkunut lippikseni takia. Ennen suutuin siitä mutta nykyään ajattelen että pukeudun miten tykkään. Pidä ihmeessä lippis päässä!!
Ai että lippistä käyttävät naiset on söpöjä..?
Enpä ole tiennyt että se on jonkun pojan mielestä söpöä, mutta piristävää kuulla. Kiitos John, pelasti osan päivää. - ,,--,,
little_blåa_dragon kirjoitti:
Olen 14v tyttö ja käytän myös lippistä.
Se vain tuntuu parhaalta. Minuakin muutama poika on haukkunut lippikseni takia. Ennen suutuin siitä mutta nykyään ajattelen että pukeudun miten tykkään. Pidä ihmeessä lippis päässä!!
Ai että lippistä käyttävät naiset on söpöjä..?
Enpä ole tiennyt että se on jonkun pojan mielestä söpöä, mutta piristävää kuulla. Kiitos John, pelasti osan päivää.Mä käytän lippistä, jos haluan. Mutta siis en ole tyttö, vaan nainen. No, tämän ikäisten ei ainakaan enää tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Saa olla katseiltakin suojassa lippiksellä.
- GGGG-Unit
,,--,, kirjoitti:
Mä käytän lippistä, jos haluan. Mutta siis en ole tyttö, vaan nainen. No, tämän ikäisten ei ainakaan enää tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Saa olla katseiltakin suojassa lippiksellä.
nimi kertoo jo kaiken (siis nimimerkki) ;)
- täällä
,,--,, kirjoitti:
Mä käytän lippistä, jos haluan. Mutta siis en ole tyttö, vaan nainen. No, tämän ikäisten ei ainakaan enää tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Saa olla katseiltakin suojassa lippiksellä.
minäkin käytän välillä lippistä ja 20 vuotta. ei sitä tarvitse niin orjallisesti kuunnella muiden mielipiteitä.
- Lippikset :)
Mä käytin lippistä 9-vuotiaaksi asti.
10-vuotiaana tuntui siltä, ettei se enää sovi tyyliini ja hankin lätsän (tyttöjen hattu) jota pidän edelleen 14-vuotiaana.
Mun paras ystävä käyttää lippalakkia, ei todellakaan oo tyhmän näköistä! Näyttää urheilulliselta ja nätiltä. - typy:)
Lippis naisilla/tytöillä asukokonaisuuteen sopivana on tosi nice !! :) itsekkin käytän lippistä -kunhan säät lämpenevät;)
- lalalaa
Mä vihaan lippiksiä, oli ne sitten tytöillä tai pojilla... Näyttää siltä kun ei kiinnosta yhtään mitä päälle laittaa, tai sit jos on ''suoralippanen'' tulee mieleen joku Amerikan ghetto... Toki kesäsin pitää hyvin pään suojattuna auringolta.
- :)))
Käytä vaa lippistä jos haluut, ei siinä mitää noloo oo tms...^^ itekki kesäsin joskus käytän lippist/lätsää :3 (ja siis oon 14w tyttö)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461