Siskoni kanssa olemme joskus keskustelleet miltä tuntuisi toisen henkilön kädet jos sellainen ajaisi karvat. Olemme samaa mieltä että ehkä hyvältä, hienolta? Hän lupasi leikata karvani kahden päivän kuluttua kun tulee uudestaan luokseni. Saa nähdä, miksi hän ei voinut heti? Ehkä hän pelkää??
Sillä lailla
14
1484
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se pelkää..
- Anonyymi
Empä tiedä miten saisin itse siskoni viemään multa karvat veke? Mutta se on varma että tuntuisi ihanalta (luulisin)
- Anonyymi
olidi hiton kiihottavaajos sisko ajaisi karvani myös perspuolelta kovettuisin kyllä mutta sisko auttais
- Anonyymi
Idiootti ei osaa edes kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti ei osaa edes kirjoittaa
Olet oikeassa, mitähän tuon älykääpiön mielessä liikkuu?
- Anonyymi
Olidi kiihottavaajos sisko opettaisi sinulle oikeinkirjoitusta
- Anonyymi
en uskalla itse ajella kaikkia ehkä nainen pystyis ajelemaan pallini ja peppuni hellemmin
- Anonyymi
olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla
Nudistiranta on yhdyssana! "Nudisti ranta", "Yhdys sana" pölvästi
- Anonyymi
Uskon että naisen ajaessa tunnet vain ihanuutta vaikka sattuisikin!! Monet jopa haluavat että naisen sormet tekevät kipeää
- Anonyymi
Tervepä terve! Mun pikkusisko (22 vuotta) sheivasi viime yönä multa kaikki alapäästä. Tuntui ihanalta, en osaa kertoa tunteita. Koko yö, aamuun asti hän teki työtä. Toivoin että hän ei lopeta koskaan vaikka karvoja ei enää ollutkaan!! En saanut orgasmeja vaikka olin koko yön sen kintaalla..
- Anonyymi
Oletko siskosi veli vai isosisko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siskosi veli vai isosisko?
Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi
Antaako hän puolestaan sinun ajaa hänet paljaaksi?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738