Siskoni kanssa olemme joskus keskustelleet miltä tuntuisi toisen henkilön kädet jos sellainen ajaisi karvat. Olemme samaa mieltä että ehkä hyvältä, hienolta? Hän lupasi leikata karvani kahden päivän kuluttua kun tulee uudestaan luokseni. Saa nähdä, miksi hän ei voinut heti? Ehkä hän pelkää??
Sillä lailla
14
1521
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se pelkää..
- Anonyymi
Empä tiedä miten saisin itse siskoni viemään multa karvat veke? Mutta se on varma että tuntuisi ihanalta (luulisin)
- Anonyymi
olidi hiton kiihottavaajos sisko ajaisi karvani myös perspuolelta kovettuisin kyllä mutta sisko auttais
- Anonyymi
Idiootti ei osaa edes kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti ei osaa edes kirjoittaa
Olet oikeassa, mitähän tuon älykääpiön mielessä liikkuu?
- Anonyymi
Olidi kiihottavaajos sisko opettaisi sinulle oikeinkirjoitusta
- Anonyymi
en uskalla itse ajella kaikkia ehkä nainen pystyis ajelemaan pallini ja peppuni hellemmin
- Anonyymi
olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olis varmaan ihanaa olla ilman karvoja ainakin nudisti rannalla
Nudistiranta on yhdyssana! "Nudisti ranta", "Yhdys sana" pölvästi
- Anonyymi
Uskon että naisen ajaessa tunnet vain ihanuutta vaikka sattuisikin!! Monet jopa haluavat että naisen sormet tekevät kipeää
- Anonyymi
Tervepä terve! Mun pikkusisko (22 vuotta) sheivasi viime yönä multa kaikki alapäästä. Tuntui ihanalta, en osaa kertoa tunteita. Koko yö, aamuun asti hän teki työtä. Toivoin että hän ei lopeta koskaan vaikka karvoja ei enää ollutkaan!! En saanut orgasmeja vaikka olin koko yön sen kintaalla..
- Anonyymi
Oletko siskosi veli vai isosisko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siskosi veli vai isosisko?
Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori että en huomannut kertoa sitä heti. Olemme siskokset ja häntä kaksi vuotta vanhempi
Antaako hän puolestaan sinun ajaa hänet paljaaksi?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575