Minkälaista väkeä asuu niissä vuokra Kämpissä ?
Niuronranta
12
1925
Vastaukset
- Anonyymi
Sossu alkoholistit kerätty
- Anonyymi
Ei yhtään täysjärkistä
- Anonyymi
Ylitornion ghetto
- Anonyymi
Käy vishiin paljon sinitakkista kyläilemässä.
- Anonyymi
Täähän mielenkiintosta, asun Niurossa ja en tietääkseni ole holisti, jollei lasketa että edelliskerran olen viinaksia maistanut liki 20v sitten, kertaakaan ei ole luonani poliisit käyneet, yhtäkään valitusta tai unetonta yötä ei ole naapureiden takia tarvinnnut viettää. Ja sossutakaan en penniäkään saa. Aika moni naapureista lähtee töihin jokaisena arkipäivänä kuten ns. normaali ihmisetkin tekevät. Eli oliskohan taas juorut ja maine todellisuutta suuremmat?
- Anonyymi
Onko siellä jokin rivitalo ?
- Anonyymi
No nythän mielenkiinto tekstin kirjoittaja vitsin murjaisit
- Anonyymi
Juonu kakskytävuotta ja pidätetty lähes joka päivä,töitä ei ole tehny koskaan,sosiaali asiakas yhteiskunnan elätti,auto roikassa kortti ollu pois huumeiden ja rattien takia
- Anonyymi
Kukas siellä tuommonen on? En kyllä justiinsa heti keksi vaikka luulin asukkaat tuntevani :D
- Anonyymi
Varsinainen Kämp joen tuntumassa 👍🏻🌹
- Anonyymi
ei huva mina muti pois aika sitte ja assu nut omakottitalo
- Anonyymi
sekalaista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717