Kultaisella metallirannekkeella ja ray ban aurinkolasit 😎
Mullapa on rolex
12
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanko kultaisella metallirannekkeella, mikä malli?
- Anonyymi
Älä osta paskaa viikot on menossa.
Tai osta paskaa,saat 36 KK kaupanpäälle- Anonyymi
Oletko kenties sekaisin, eihän tuossa ole mitään tolkkua mitä kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties sekaisin, eihän tuossa ole mitään tolkkua mitä kirjoitat.
Jep sekaisin,kun seinäkello.
Ei ole mitään tolkkua pistää rolexia ranteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep sekaisin,kun seinäkello.
Ei ole mitään tolkkua pistää rolexia ranteeseen.Sillehän ei voi jos ei ole rahaa.
- Anonyymi
Mullapa on hawaijipaita päällä marraskuussa :)
- Anonyymi
Ihana poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana poika.
Joo, mä oon niin COOL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mä oon niin COOL
Et ole, olet nolo.
- Anonyymi
Minullakin on Rolex. Ostin sen Turkista. Oli tosi halpa. Samalla ostin kasan merkkivaatteita ja kaikki yhteensä maksoivat noin 50 euroa. kyllä kannatti.
- Anonyymi
En tarvitse ulkoista kuorta ollakseni joku! Sen verran on on omaa vahva persona että pärjään ilman Rolex,kuin kultaa ja mirhamia.Heikot vain yritää itseään jalustalle nostaa kehuskelemalla mitä on !Ovat kuin tyhjiä tynnyreitä,jotka kolisevat eniten!
- Anonyymi
Höpö höpö, kello ostetaan itselle, ei siinä muita ajatella ja mitä muut ajattelee asiasta. Voihan niin reppanoita tietenkin olla joille tulee näyttämisen tarve.
Mutta ettei osta rolexia kerro mistään "vahvasta persoonasta", vaan lähinnä köyhyydestä tai ei vaan ymmärrä kellojen hienoutta ja teknistä taitoa jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184