Mitä te tekisitte mun tilantees koska mulle tuli työtarjous koskien sitä et lähtisin ajaan etelä ja pohjois amerikkaan, ja sitte kierrellä pitkin eurooppaa ja aasiaa? Et onko mitää järkee hankkia asuntoo koska siel tien päällä tarttis olla melkee 10 vuotta yhtee menoo. Elis siis kierrellä melkei joka maapallon kolkan ja suomeen vasta sen 10 vuoden jälkee ja sit vasta kuski vaihtuis?
asunnon hankinta
Anonyymi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmaankaan kannata hankkia asuntoa (joutuisit kuitenkin laittamaan sen vuokralle). Asunnon omistaminen Suomesta ei kuitenkaan anna suomalaista sosiaaliturvaa kun liikkuu vuosia maan rajojen ulkopuolella. Eiköhän sen asunnon ehdi hankkia sitten kun palaat taas pysyvästi Suomeen.
- Anonyymi
Jäikö lääkeet ottamatta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223924- 182906
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3872135Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271841
- 311707
- 321619
- 141337
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121161