Samsung asiakkuus loppui tähän.

Anonyymi

Moi. Samsungit ovat toimineet hyvin keittiökoneista puhelimiin ja viimeisin galaxy book pro on todella hyvä. Mutta juurikin viimeisimmän ostoksen, eli book pron: n osalta meni täysin maku ko merkkiin.
Laitteen ostaneille luvattiin buds-kuulokkeet kaupan päälle. Laitteen toimituksen jälkeen piti laittaa ostotiedot Ruotsalaiseen firmaan, mikä sitten sivujen huonon toteutuksen vuoksi ei onnistunut, eli hylky tuli. Otin yhteyttä kaksi eri kertaa asiakaspalveluun, jossa kerrottiin minun saavan ko kylkiäiset, vaan eipä ole mitään kuulunut ja aikaa kulunut n 6kk.
Ei ole iso asia, mutta periaatteesta en kannata yritystä joka ei pidä lupauksiaan.

8

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeastaan hyvä ettei niitä huonolla äänentoistolla olevia kuulokkeita tullut.

• Anonyymi

No joo, Sonyn 1000xm4- kuulokkeet harkinnassa, taitaa olla parhaat hintaluokassaan.

• Anonyymi

Mitä oikein selität? Jos et jonkin ruotsalaisen firman sivujen toimimattomuuden takia saanut uota tehtyä, niin miten se nyt muka on Samsungin vika? Mikset valita sille ruotsalaiselle firmalle?

• Anonyymi

Samaa mietin.

• Anonyymi

Jos Samsung lupaa jotain kylkijäisiä tuotteelleen, niin Samsungin vastuulla on myös niiden toimitus. Ja kyllä yritin ottaa yhteyttä ko firmaan, vaan ei onnistu, ilmeisesti tarkoituksella.

• Anonyymi

Siirryn Nokiaan seuraavaksi.

• Anonyymi

Itse siirryin asiakaspalvelun tylyyden ja erittäin hitaan vastauksen takia muihin merkkeihin. Oma historia Samsungilla on, 2x tabletti, s8, s9, s20, mikro, pyykinpesukone, pyykinpesukuivuri ja book 360.
      Itseasiassa merkkiuskollisuus tulee kalliiksi, esim puhelimissa saman raudan kuin Samsung saa paljon halvemmalla valitsemalla Kiinalaisen puhelimen. Keittiökoneissa laatua saa valitsemalla Mielen jne

• Anonyymi

Mutta ohjelmisto on näissä Huawei, Xiaomi kiinalaisissa paljon huonompaa kuin Samsungissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55