Olen ollut ihastunut työkaveriini tosi pitkään hän on abaut 10 v vanhempi ja itse olen siis 24minua ja naimisissa...ajattelin eka että tää on ohi menevää ihastusta mut ei siten ollutkaan. Hänen luonne ja läsnä olo tekee minut onnelliseksi... Ja hän on juuri sellainen komea tumma. Olen tuntenut välit mustasukkaisuutta häntä kohtaan kun on jutellu harjoittelija tyttömme kanssa mikä tuntuu oudolta... Olen avautunut hänelle tunteistani mesessä... Ehdin poistaa sen viestin mut tuntuu et hän on silti pystynyt lukemaan sen koska seuraavana päivänä vältteli minua. Olin yrittäny tilaisuutta olla hänen kanssa töissä ja tässä taannoin tulen olemaan luulen ja toivon et silloin hän siitä sanoo jtn vaikka sanoin viestissä että haluan että unohtaa mut.. Olen yrittänyt unohtaa hänet ja tunteeni..Joku sisälläni kertoo et hänkin on kiinnostunut mutta en voi olla vrm
Ihastunut työkaveriin
Anonyymi
1
802
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hän on naimisissa ja minua 10 v vanhempi 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256