Hei, kannattaako tilata juomia Kippis.netistä?
Kippis.net Juomat
5
5386
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin juomia 30.6 ja kuljetuksen 2.7 juomille....kaksi kertaa olen ottanut yhteyttä sähköpostitse , koska muihin yhteydenottoihin en saanut vastausta. Kertoivat että Juhannuksen takia on tilaus myöhässä . Miksi ? Sillä tilaus on tehty viikko Juhannuksen jälkeen.....vieläkään ei tilausta ole näkynyt , vaikka sanoivat sen olevan matkalla. Nyt jo kohta kuukauden ajan kestänyt ....ei voi suositella nopeaa toimitusta....tuskin tulevat ollenkaan. Kerroin kyllä laittavani asian eteenpäin ellei juomat ole ovella 20.7...
- Anonyymi
Mikäs on tilalle tilauksesi suhteen?
- Anonyymi
Tilattu ja maksettu 8.7 sekä tuotteet että kuljetus. Ei ole edelleenkään tullut tuotteet. Eivät vastaa sähköposteihin ja puhelinnumerossa on pelkkä tiedote että asiat hoidetaan sähköpostin välityksellä. En voi suotitella tätä.
- Anonyymi
Saitko tilausta ikinä? Minä tyhmä tuolta tilasin ja ei kuulu juomia..
- Anonyymi
Älkää tilatko! Ei vastaa mitään asiakaspalvelusta kun tarjouduin hakemaan itse tilauksen terminaalista. Saamatonta henkilöstöä töissä eikä vastaa viesteihin. Toinen kerta kun tilasin ja enää en tilaa. Sama homma. Laiskamatoja töissä vain keille ei pitäisi mitään maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556