Muutin Joensuuhun vaimoni perässä 10 vuotta sitten opiskelin ja tein työtä. Jonkin ajan kuluttua huomasin ulkopuolisena ja työn tekijänä , miten asiat ovat . Hain noin 10 työpaikkaan 6 oli rehti meininki lopussa 4 ssä tarjottiin pimeää työtä rakennus alalla autopuolella ja jotkut hakee työntekijöitä henkilöstö vuokrauksen kautta. Koska tälle tulee loppu , olen ahkera ihminen ja rehellinen mies . Tällä hetkellä minulla on suunnitelmissa perustaa Pien yritys ,enkä halua koskaan olla tekemisissä näiden yrityksien kanssa. Hämärä ukot vastuuseen .👹👹👹
Harmaatalous
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Vuski Hämäräinen se vasta hämärä mies onkin, pimeässä sitä ei erota ollenkaan
Miten kilpailet rehellisesti urakoista jos kilpailija tekee halvemmalla fuskaten?
Päädyt työttömäksi yrittäjäksi.- Anonyymi
Yhrittäjänä rakennusalalla pärjää näin:
- Varasta työkalut
- Ajat vuokraautolla ilmaseksi
- Varastat rakennustarvikkeet
- Unohdat verot ja vakuutusmaksut
- Jos vahingossa tilaat laskulla, jätät maksamatta
- Palkat pimeenä
- Haet kaikki palkkatuet ja aloitusmaksut
- Laskuta työt kahteen kertaan
Näin homma etenee ja töitä on ! - Anonyymi
He-ma ajatusten Tonavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He-ma ajatusten Tonavana.
Ei voi syyttää Merensinisyyttä painoarvojen muuttamisesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441