Onko pakollista nestekaasulaitteitteiden koeponnistus?
Oma mielipide on että ei ole pakollinen.
Lisää juttua nestekaasusta.
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
Vuodotkin löytää helposti tulitikulla.
- Anonyymi
Onhan je kaasulaitteet hyvä ja järkevää tarkistaa ainakin kahden vuoden välein ja vanhat laitteet jopa vuoden välein niin ei tule yllätyksiä.
Huoltoon on nimittäin tosi vaikeaa päästä kesälomakautena, kokemusta on.
Ei koeponnistus ole pakollista eikä katsastaja tarkasta enää sammutintakaan.
Saksassahan kaasujen koeponnistus on tiettävästi tehtävä . - Anonyymi
Onko olemassa koeponnistusvälineitä että itse voisi koeponnistaa?
- Anonyymi
https://vapaa-aika.com/p70120/koeponnistuspumppu-nestekaasujärjestelmille
Tuolla lukee että "vain ammattikäyttöön"!
Jos ei ole pakollista koeponnistus niin kai sitä itsekin saa koeponnistaa ja mahdollisesti korjata.- Anonyymi
Luvanvaraista hommaa, luojan kiitos.
"Nestekaasun käyttäjä voi itse vaihtaa huonokuntoisen letkun uuteen, tarkkailla putkiston ja letkuliitosten tiiviyttä sekä huolehtia käyttölaitteiden polttimien puhtaudesta. Kiinteisiin putkistoihin ja käyttölaitteisiin tarvittavat korjaukset ja huoltotoimenpiteet saa tehdä vain hyväksytty kaasuasennusliike." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nestekaasun käyttäjä voi itse vaihtaa huonokuntoisen letkun uuteen, tarkkailla putkiston ja letkuliitosten tiiviyttä sekä huolehtia käyttölaitteiden polttimien puhtaudesta. Kiinteisiin putkistoihin ja käyttölaitteisiin tarvittavat korjaukset ja huoltotoimenpiteet saa tehdä vain hyväksytty kaasuasennusliike."..eikö voisi itse koeponnistaa ja jos ilmenee huollon/korjauksen tarve niin sitten ammattilaiselle korjattavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nestekaasun käyttäjä voi itse vaihtaa huonokuntoisen letkun uuteen, tarkkailla putkiston ja letkuliitosten tiiviyttä sekä huolehtia käyttölaitteiden polttimien puhtaudesta. Kiinteisiin putkistoihin ja käyttölaitteisiin tarvittavat korjaukset ja huoltotoimenpiteet saa tehdä vain hyväksytty kaasuasennusliike."Kuka kieltää sen että en itse saa asentaa tai korjata nestekaasulaitteistoa/putkistoa?
Onhan putki-ja sähkötyötkin luvanvaraisia mutta silti tee-se-itsemiehet mitä tekee...joskus jopa siistimmin.
- Anonyymi
Minä en anna oman autoon minkään ammattilais-tura-ukon tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164