Meillä on kaksi trumaticiä edessä ja takaosassa. Etummainen on joku pienempi lämmittäjä.
Nyt ei toimi savutta ja meluaa. Onko tietoa paljonko sellainen värkki maksaa uusi ?? Ja mistä kannattaa ostaa??
Trumatic edessä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on 15 metrisessä matkailuautossa 7 rumatikkiä ja 9 aldea. Kaikki alle vuoden vanhoja. Autokin on alle vuoden vanha. Moottorina 35litranen turbodiesel. 6 pyörää vetää. Kykenee etenemään myös vedessä. Takana kaksi 40cm potkuria.
Painaa 22 tonnia. - Anonyymi
Itsetkö keksit jutun ?? On hyvä
- Anonyymi
En keksinyt, toinen minäni tuon keksi.
- Anonyymi
Sukupuolineutraali keksi
- Anonyymi
Olisiko se etutrumatikki kuitenkin diesellämmitin, webasto tms?
- Anonyymi
Kyllä se on Trumatic. On pieni lisälämmitin edessä. Webasto meillä on autossa erikseen.
- Anonyymi
Moni kehuu webastoa, se on matkailuautokäytössä todella huono, lämmintä kyllä pukkaa mutta liikaa melua ja puskee minimiasennossakin liikaa lämpöä.
- Anonyymi
Mt tapaus kuuluis pyöreään koppiin ja oikia liäkitys. Pelkkää viihde/ajankulu trollausta on mt tapauksen anti karavaanari palstalle. . lämmitin hörhönä tunnettu.
- Anonyymi
Etkö puupää ole koskaan törmännyt edessä olevaan rumatikkiin . Ainoastaan Niuvanniemen mäntyyn
- Anonyymi
Osta sinäkin rumatikkiä, se ei sökähä heti.
- Anonyymi
Olen asunut täällä vuosia. Hoitajat tuntevat minun charmini hyvin hajuni perusteella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539