Toissapäivänä tuli ilmoitus, että Portin raati on kokoontunut ja "lähipäivinä" voi odotella soittoa. Löytyykö muita jännittäjiä? Onko joku jo saanut puhelun?
Portti 2021
7
87
Vastaukset
- Anonyymi
Jos raati oli kokoontunut 26.11., niin veikkaan että soitot on jo soiteltu viikonloppuna.
- Anonyymi
Näinhän sitä veikkaisi, valitettavasti :( FB:hen ei kuitenkaan ole vielä tullut postausta siitä, että sitot on soitettu, kuten joka vuosi jossain vaiheessa tulee.
ap
- Anonyymi
Jos nyt aloittaisi kirjoittamaan, niin voisi osallistua sitten ensi vuonna. Vielä kun viitsisi aloittaa...
- Anonyymi
Jeps. Vaikeinta on aloittaminen.
- Anonyymi
Tänään on tullut soittoja, nimim. mullekans. Erikoista, että näin kauan raadin jälkeen, mutta toivoa on siis vielä ainakin tämän päivän.
- Anonyymi
Mulle tuli eilen soitto. Oli tosi hienoa kun olin puhelua odotellut niin pitkään. Soittaja oli naapurin Veijo. Oli ajanu päin mun porttia ja nyt se on ihan solmussa.
- Anonyymi
Ensi vuonna vaimosi osallistuu kilpailuun teoksella: "Minun lapseni eivät ole mieheni, he ovat naapurin Veijon".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038