Olen ollut usealla paikkakunnalla mukana reserviläisissä.
Tärkein toiminta näyttää olevan ammunta..no se on sotilaalle tärkeä taito mutta joillekin se näyttää olevan tilaisuus pukeutua valtavaan määrään varusteita matkien jenkkien tyyliä..no jokainen tyylillään.
Itse jos saisin päättää mitä reserviläisissä harjoitellaan olisi se suunnistus, maastokarttojen lukemistaitojen harjoittelu, rakennetussa ympäristössä eteneminen, maastossa eteneminen. Tiedustelu ja joka sotilaan viestintä.
Reserviläiset?
8
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeintä on ampuminen ja ne varusteet, pitää näyttää niin niin jenkkisotilaalta.
- Anonyymi
Meillä oli tärkeintä se että kuinka monta sorbusta on mukana...
- Anonyymi
Epäilemme että piirimme reserviläisten jäsenistä ainakin yksi on myyrä.
- Anonyymi
Epäileekö kaikki vai kaikki paitsi se yksi?
- Anonyymi
20 kg ylipainoa... Ammunta riittää.
- Anonyymi
Aivan..ja makuuammunta mieluisin.
- Anonyymi
Meikäläinen eksyy metsään eritäin helposti, meikäläisellä ei ole minkään valtakunnan suuntavaistoa.
Marjametsässäkin olen vain tutussa metsässä tai jos on vähän oudompi metsä, niin sellaisessa metsässä, jossa suht. vilkkaasti liikennöity autotie lähellä, että kuulee autojen äänet ja tietää mihin suuntaan pitää mennä.
No sodassa varmaan osaa liikkua metsässä, kun menee siihen suuntaan, jossa paukkuu, niin tulee ainakin sinne missä ampujat ampuu.- Anonyymi
Sodassa nyt voi kuulla laukauksia sieltä sun täältä ja varsinkin metsässä se on laukauksen kakofoniaa.
Sieni-ja marjareissuilla metsässä eksyykin helposti kun kävelee vaan "eteenpäin" maahan tuijottaen. Kun näkee esimerkiksi sienen vasemmalla niin kääntyy sinne, seuraava sieni vähän kauempana vasemmalla niin edelleen sinne, sitten kääntyilee ja näkee sienen tulosuunnassaan takana, taas astuu sinne, tätä ei tarvitse kauan tehdä kun on suunnista sekaisin jos maastossa ei ole kiintopisteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728