Varokaa vuokraamasta täältä. Veloittavat ihan omiaan vuokrausen aikana tulleista "vaurioista" tai kuvatkaa ainakin välineet vuokrauksen jälkeen hyvin.
Kattve palvelu vesanto vuokraus
3
216
Vastaukset
- Anonyymi
Vuokrattaessa tulisi kalusto käydä hyvin tarkkaan läpi ja vaikka videokuvata niin jälkeen päin voisi videolta katsoa oliko vaurio jo ennestään. Vuokraajan tulisi olla läsnä kun videokuvataan.
- Anonyymi
Olitko mukana kun auto käytiin läpi ennen vuokrausta ?
Mitä olen itse laitteita vuokrannut niin luovutuksen yhteydessä kuvalliseen lomakkeeseen merkitään olemassa olevat vauriot. Vuokrausehdoissa on tarkemmin määritelty mitä joutuu korvaaman. Yleensä olen selvittänyt ne myyjän kanssa vielä suullisesti että molemmat ymmärtää sopimuksen hengen.
Pääsääntöisesti laitteisiin tulee pientä kolhua ja kulumaa käytössä, ei niistä mitään ole veloitettu eikä kuulukaan veloittaa.- Anonyymi
Reilu peli!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593