KUN PUUTTUU MAALAISJÄRKI, JA TUOLLAINEN PÄÄMINISTERI OLLAAN SAATU.
Marin juhli Helsingin yössä Haaviston koronatartunnan jälkeen – näin hän selittää käytöstään;
Marin kertoi, että ohjeistus välttää ihmiskontakteja saapui työpuhelimeen, joka ei ollut hänellä mukana illanvietossa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008454787.html
-Käsittämätönä, että Haaviston seurassa perjantaina ollut pääministeri harppoi altistumisestaan huolimatta väkijoukkoon. Keskustelussa kummeksuttiin myös Marinin selitystä, jonka mukaan valtioneuvoston turvallisuusyksikön ohjeistus välttää kontakteja tavoitti hänet vasta sunnuntaina.
Pääministeri Sanna Marin on silminnäkijöiden mukaan juhlinut eilen aamuyöhön asti Helsingissä, Seiska kertoo. Aiemmin samana iltana kerrottiin ulkoministeri Pekka Haaviston koronatartunnasta. Marin ja Haavisto olivat osallistuneet samoihin kokouksiin vain päivää aikaisemmin.
Miksi edes rokottaa kun MARININ TAVOIN KÄYTTÄYDYTÄÄN ?
17
70
Vastaukset
- Anonyymi
Koronan ennakko hoito menee pyllylleen kun Sanna näyttää mallia.
- Anonyymi
Välinpitämätön Sanna tyttönen.
- Anonyymi
Pääministeri vain bailaa. Tuntuisi että SDP puolue-elimet jo puuttuisi pääministerinsä toilauksiin.
Miksi esim. kirjoitat aito-arska päinvastaista mitä idolisi tekee. Varmaan sinulle sitä parempaa tartuntaa !
Uudet koronavirustapaukset Suomessa
3.12. 1496
2.12. 1570
1.12. 1622
Tartunta- ja potilastilanne päivittyvät arkipäivisin. Lähde: TH- Anonyymi
No huh huh, jopas pääministeri onkin ehtinyt tartuttaa muutamassa päivässä valtavan määrän rehellisiä ahkeria Suomalaisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh, jopas pääministeri onkin ehtinyt tartuttaa muutamassa päivässä valtavan määrän rehellisiä ahkeria Suomalaisia!
Sanna Mariini johtaa Suomen punikkihallitusta. Mariini on pääministeri, eikä kukaan käske mariinia. Jos punikki levittää tautia alamaisten sekaan, niin olkaa onnellisia, sillä olette saaneet henkkoht punikkiterveiset. Haistakaa vitt u koko Suomen kansa ja tehkää niinkuin punikki käskee.
- Anonyymi
Hienoa Sanna. Kun on rokotteet saatu ja on koronapassi, niin voi turvallisinmielin juhlia. Esimerkillistä toimintaa.
- Anonyymi
Tuosta voi ottaa kepulaisetkin mallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta voi ottaa kepulaisetkin mallia.
Ei noin vastuutonta räkälöissä.
- Anonyymi
Puuttuu enää muovikassi kädestä missä kaljapulloja ja pulituuria niin Marinin julkisuuskuva vastaa totuutta. Suomen ykkös dokaaja
- Anonyymi
Noinhan Marin käyttäytyi. Hänhän on aivan h-llu!
- Anonyymi
teki eduskunnasta koronalingon? tahallaanko?
- Anonyymi
Kettutytön kujeet.
- Anonyymi
Lahkolaislestakepulia ärsyttää kun ei saa itse baareissa käydä, ravintoloista nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Korona leviää räkälöissä
- Anonyymi
Mutta mariini käy vaikka samalla tappais ja vammauttais muutamat alamaiset.
- Anonyymi
Sanna on vain suppean joukon pääministeri, edes kaikkien demarein.
- Anonyymi
Heinäluoma tuuraa Sannaa loppuajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255