Meidät pakkorokotetaan. En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! En voi mennä ulos syömään ! En voi mennä leffaan ! Siis en elä itsenäisesti Suomessa ! Olen miettinyt muuttaa Ruotsiin , olenko siellä pakolaisena ? Suomen valtio ei muista köyhiä ja vanhuksia meitä suomalaisia. Pakolaiset ovat etupäässä joka paikassa ja heitä paapotaan . Heitä ei pakoteta mihinkään . Mihin minä menisin ?
En koe olevani itsenäinen enää
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sinua huolita Ruotsiin eikä muihinkaan sivistysmaihin, joten, Valkovenäjä ja tai Venäjä kummasakin on hyvät oltavat
- Anonyymi
suomi on myyty , ei ole enään missään asioissa päätäntävaltaa, nuollaan Saksaa ja Ameeeeriikkaa natoa saksaa ynm ynm ynm .Suomen vellihousu herroilta katkenneet selkärangat ajat sitten, nuoret täysin johdateltavia ilman mitään periaatteita --majuri---evp
- Anonyymi
Mitä ihmettä puhut? Kaikkea mainitsemaasihan voi tehdä. Negatiivinen testitulos koronasta riittää passin saamiseksi, jos et rokotuksia halua. Itse kyllä olen rokotukset hoitoalan ihmisenä ottanut.
Pakkorokotukset taas ovat mielestäni väärin, vaikka ne tuskin tulevat kaikkia hoitoalan ihmisiä edes koskemaan. Mutta on väärin, että jotkut mahdollisesti pakkorokotetaan, toisia taas ei. Pakko pitäisi sitten koskea kaikkia kansalaisia tai ei ketään.
Isorokossa on aikanaan käytetty pakkorokotuksia. Silloin asia kyllä kääntyi positiiviseksi. Mutta pahalta tuollaiset pakot silti tuntuvat. Joku muu hallitsee silloin omaa elämää vastoin omaa tahtoa ja valintaa. - Anonyymi
>> En voi hakea hoitajatyötä koska vaaditaan sekä influenssa että Corona rokotetta! <<
Hoitajan työtä ei varmaankaan saa kovin helposti, mutta hoitoalalta kyllä, ainakin väliaikaisiin töihin voi päästä. Hoiva-avustajana olen ollut itse ilman influenssarokotuksia. Joissakin paikoissa h-av. tekee ihan samaa työtä kuin hoitajakin, vain lääkehoidossa on poikkeukisia ja palkka on pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738