Postin kulku??

Anonyymi

Kauan kirjepostilla/laskuilla kestää kulkea postissa?
Huomenna 7 päivää lähetyksestä, eikä vieläkään näy? Normaalia?

14

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin Helsingin Sanomilla kestää aika kauan toimittaa lehti tilaajalle. Tänään minulle oli tullut HS:t, missä päiväys on Sunnuntai 21.11.2021.

Hetken mietin, että "elänkö tulevaisuudessa", kun otaksun, että tänään on 10.12.2021?

• Anonyymi

Minä sain 9.12. laskun, joka oli päivätty 23.11. Se kuori oli vahingoittunut postissa ja tuli muoviin käärittynä merkinnällä vahingoittunut kuljetuksessa. Onneksi eräpäivä on vasta 21.12.

• Periaatteessa pitäisi kestää 2-4 arkipäivää, mutta ottaen huomioon Postin lajittelukeskuksen jatkuvan mokailun todellinen toimitusaika on usein reilun viikon verran.

• Anonyymi

Kannelmäessä kuin villi länsi eikä se kiinnosta edes postin esimiehiä jokin täällä alueella mättää jälleen 7 laskua kadonnut

• Anonyymi

Mun pihasta vietiin postin sähkö skootteri joka oli postin kirjelastissa laskujen kera ym.Joo sekin Kannelmäesssä

• Anonyymi

Mitähän sellaisela 3-pyöräisellä skootterilla tekee? Niitä ei ole liikenteessä kuin Postin väreissä. Maalaatko puneiseksi ja ajattelet, ettei kukaan tajua sen olevan Postin skootteri?

• Anonyymi

Ihan normaalia kestää ihan 2 viikoa. Sitä ei huomioi esim. Paperi laskun lähettäjät.Tai jos valitat Kelan päätös. Valitus aika umpetuu 30 päivässä.Kun Kelalle ei posti Helsinki kulje ajalla Helsinki. Kestää siis ihan 30 päivääkin ja on niin ollut jo useita vuosia.Siitä kun posti ulkoistettin. Postin jakajat numero sokeita,jakavat väärin! Jos väärän postin saanut ihminen ei vaivaudu postia palautaa? Et saa sitä koskaa!

• Anonyymi

Jos odotettu posti ei saavu. Tedät mistä tulee. Tee kysely postiin.Lomakeet löytyy netistä tai soita lähettäjälle:Onko kyseinen posti edes viellä lähetetty? Jos posti jakaa lähetyksen väärin. Ihmiset ei valitettavasti palauta niitä takaisin postille.Itselleni jos tullee värin jaettu posti. KIRJOITAN PÄÄLEE VÄÄRIN JAETTU. PALUTETAN LÄHETTÄJÄLLE JA TIPUTAN SEN ISOON KELTAISEEN POSTI LAATIKOON JOKA ON JOKAISENE METROASEMAN VIERESSÄ.YLENSÄ ULKONA SISÄNKÄYTIEN LÄHELLÄ!

• Anonyymi

Kirjepostilla ei ole seurantaa joten eivät pysty selvittämään mihin on hävinnyt jos ei tule perille. Keltaisia postin laatikoita on muuallakin kuin siellä metroaseman vieressä, täällä muualla sitä metroa ei edes ole. Kontulan mummo vaan jaksaa sitä joka paikassa mainostaa :DD

• Anonyymi

Outoa perseilyä koko posti-peten homma, vetänyt kissansa naamaan. Näitä outoja prrseilijöitä muuten riittää pk-seudun lähiöstössä. Autoperseilijöitä. Alinopeutta hinaavia ja pysähteleviä..

• Anonyymi

Nyt täynnä 3 päivää kirjeen lähettämisestä Suomen sisällä eikä vielä vastausta

• Anonyymi

Minulla mennyt jo 4 vuotta enkä ole vieläkään ystävän lähettämää kirjettä saanut. Posti hukannut kokonaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ennemmin Helsingistä kokonaan pois kuin hekan asuntoihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe