Meille teki katon kattofirma ja oli todella kamala kokemus, joka ei ole ohi vieläkään, vaikka työt aloitettiin 6/2021. En suosittele! Kattopellit meni uusiksi 2,5 kertaa, toinen sivu jouduttiin "katkaisemaan" keskeltä kun eivät saaneet kattoa millään suoraksi. Räystäänpidennykset oli ihan vinot, ne tehtiin myös kokonaan uusiksi. Katon pohjia tehdessä he eivät suojanneet mitenkään talon uutta terassia, vaan heittelivät puupalikat katolta suoraan terassille. Terassin yläpuolella sahattiin myös moottorisahalla, jolloin moottoriöljyt lensi terassille. Terassi uusittiin, mutta siitä ei tullut yhtä hyvin tehty kuin alkuperäinen. Vanhan katon alla oli pärekatto. Hirvitti aika paljon katsoa kun katolla tupakoitiin monet kerrat. Asiasta sanottiin useaan kertaan, mutta tupakointi jatkui. Onneksi koko talo ei palanut.
Kattojen tekijät hoi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Moottorisahassa ei ole moottoriöljyjä ensinkään, mutta se nyt lienee sivuseikka.. teräkerjuöljyä sensijaan on, eikä se puiselle tarassille ole ongelma, pikemmin hoitoaine. pärekatto, kertoo, että talonne on melko iäkäs, ja katto varmaan mutkalla joka suuntaan, ja imaiseksi olisi tietysti pitänyt tehdä? Pärekatto olisi ollut hyvä purkaa kokonaan pois, ja sitten oikoa pohjat, mutta ette nähneet tarpeelliseksi,vai mitä? Minä en teidän katollanne ole ollut, enkä tiedä missä se sijaitsee, mutta monta rotiskoo olen nähnyt, jossa vanha lape on verkonsilmällä, ja räystään pidennyksessä kaikki tuleekin esille.
- Anonyymi
Onko teräketjuöljy päässyt loppumaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717