Löytyykö ihan perusleikkaajaa miesten tukalle max. 20 euron hintaan? Monissa kaupungeissa maahanmuuttajat perustanut järkevän hintaisia partureita, löytyykö tälläistä Kouvolasta?
Edullinen parturi Kouvolassa?
11
1329
Vastaukset
- Anonyymi
Halvin leikkaus on Telebaarissa. Ota omat sakset mukaan. Hinta 2 pulloa kaljaa. Oon siellä melkein joka päivä.
- Anonyymi
Jokainen maahanmuuttaja leikkaa mielellään pääsi. Hakeudu sellaisen lähelle ja pyydä leikkaus, eikä maksa kamalasti.
- Anonyymi
SaksiSami karkoitettiin maasta,mutta eipä se kovin halpa ollutkaan.
- Anonyymi
Minä leikata ilmaseksi pää poiki.
- Anonyymi
Näköjään ei asiallisia vastauksia saa tällä palstalla. Kouvolankadulla vanhan Kouvolan keskustassa liiketila, jossa juuri vierassyntyperäinen tekee edullisia miesten leikkauksia n 15e
- Anonyymi
Kiitos, täytyykin etsiä tuo. Et osaa osoitetta tai taloa tarkemmin sanoa?
- Anonyymi
Lindeman oli hyvä
- Anonyymi
Hansakeskuksessa Blanco hyvä paikka 20€
- Anonyymi
Maahanmuuttajat leikkaavat 15-20 eurolla.
Ei kuittia, yleensä käteismaksu. Joten homma hoituu "pimeesti".- Anonyymi
Ei taida erota oleellisesti kotimaiseen parturiin? Ei ainakaan yrittäjänä yksinään tekevän kohdalla, tuollaiselta en ole ikinä saanut kuittia.
- Anonyymi
Näistä halvemman hintaluokan partureista, jossa olen vuosien mittaan käynyt, niin ainoastaan aseman parturi on antanut kuitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289