Mitä tuo "I bang the wheel "on täsmälleen suomeksi? Sitäkö että auton rengas menee rikki? Ei varmaankaan.. hmm
Fraasi on ABBAn uusimalta albumilta kappalessta Keep an eye on Dan.
Tekstityksineen täällä
https://www.youtube.com/watch?v=LM0NEyZtEdE
I bang the wheel
12
72
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ABBA on tuossa suorittajana, niin sitten on kyseessä gang bang, ja rengas tulee onnelliseksi.
- Anonyymi
Siinä potkitaan renkaita. Ollaan kai ostamassa jotain autonrähjää.
- Anonyymi
Ettei olisi kyse tilanteen tarkistamisesta.
Kun juna pysähtyy, tarkastetaan pyörät koputtelemalla vasaralla.
Jos pyörässä on murtuma, se ei helähdä kirkkaasti. - Anonyymi
Minusta tuntuu, että lyödään käsillä itse asiassa rattia (steering wheel) vihastuksissaan.
- Anonyymi
Nän juuri. Ilmaisua bang the wheel käytetään tilanteessa, jossa käsillä lyödään rattia turhautuneisuuden vuoksi kun auton ulkopuolella tapahtuu jotakin johon ei voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Tuo kuulostaa todennäköiseltä. En ymmärtänyt itse sitäkään että wheel on ohjauspyörä eikä auton pyörä. :)
Kiitos vastauksista teille.
/Avaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuulostaa todennäköiseltä. En ymmärtänyt itse sitäkään että wheel on ohjauspyörä eikä auton pyörä. :)
Kiitos vastauksista teille.
/AvaajaKyllä ohjauspyörä autossa on aivan yhtä hyvä pyörä kuin mikä tahansa muukin pyörä. Toisinaan jopa parempi.
- Anonyymi
Voisikohan ”to bang he wheel”tarkoittaa tööttäämistä eli äänimerkin antamista?
Itse en ole ohjauspyörää eli rattia muuten ”paukuttanut” kuin antaakseni äänimerkin varoituksena ja turhautuneena, jos joku on ajanut liikennevaloristeyksessä punaisilla eteen, kun itsellä on vihreä.
Joku kiireinen voisi paukutella rattia ja tööttiä, jos joku on nukahtanut liikennevaloissa eteen, kun valot ovat olleet jo pitkään vihreinä.- Anonyymi
Korjaus: ”to bang THE wheel”…
- Anonyymi
Kyseessä on tietysti vanha papparainen joka yrittää keulia fillarilla niinkuin joskus nuoruudessaan mutta huonolla menestyksellä.
- Anonyymi
Fillari ei taida olla ”the wheel”.
Kyseessä onkin henkilö, joka ajelee yksipyöräisellä.
Varmaankin sirkuslainen, joka hyppii ja taiteilee yksipyöräisellä ja jongleeraa samalla.
- Anonyymi
Asiayhteys vaikuttaa tässäkin. Jos ollaan uima-altaassa, niin varmaankin se on uimarengas, jota lyödään.
Henkilöähän voi harmittaa, jos uimataidottomana pitää polskia renkaan kanssa ja muut uivat ympärillä. Tai jos on uimahallissa harrastamassa vesijuoksua ja joku ipana heiluu renkaan kanssa vieressä. Siinä voi nyrkki helposti heilahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758