Ja suomessa paljonko? Harmillisen vaarallinen auto. Sähköautot nämä isot kalliit rikkaiden autot jyrää kuin tankit köyhien ja tyhmien daciat. Kiitos taas vihreät ja sdp kun tapatatte suomen tyhmät ja puolustuskyvyttömät heikot. Olette rasisteja omalle kansalle.
Spring hinta 17000 euroa ranskassa
13
63
Vastaukset
- Anonyymi
Nolla tähteä törmäystestissä. Varsinainen sikakiikku. Ei jatkoon. Sanon nou nou dacialle.
- Anonyymi
Jos ranskassa ulosmyyntihinta 17000€, niin hinta suomessa on.
Ekana vähennetään Ranskan ALV, jolloin saadaan veroton hinta, ja onko Ranskassa myös autovero tai joku sen tapainen lisä, joka lisätään uusiin autoihin.
Jos on, niin sekin pois.
Sitten siihen lisätään suomen ALV
Pari tonnia rahtia ja muita kuluja.
Kauppiaiden palkkiot.
Vähenetään sähköautotuki.
Näin saadaan hinnaksi 19999€ tk 600€
Sitten varusteet, kumimatot, talvirenkaat jne.
Tänä on siis arvaus.- Anonyymi
Ei taida olla suomen halvin sähköauto jolla pärjää jo jotenkuten ns ylaiskäyttöautona max 60km /sivu rassina. Rouvalla on katumaasturi ja tarvittaisiin joku halpa korostan halpa mutta uusi/uudehko sähkökoppimopo lähiä pöristelyyn bensan noustua ja yhä lisää nousee mahdollistamaan elämisen ja töissä käynnin. Tässähän on tulossa ranteet auki elin olosuhteet pian suomeen. Vw up ja seat serkku on myös samassa hintaluokassa mutta 200000€ yli alkaa olla mahdottoman tuntuinen hinta.
- Anonyymi
Mitäs sitten. Kuka tollast sikakiikkuu meinaa katsoa.
- Anonyymi
kaksikymmentätuhatta euroa raja ei voi ylittyä.
- Anonyymi
Ei voi koska daacia ei voi maksaa yli 20 ke. ITse en maksaisi edes 10 ke datsiasta. Sen verran on heikkoa luottamus daciaan. Kuka näitä ostaa. Kertokaa.
- Anonyymi
Kuka näitä ostaa...... Sinun pitää kierrellä parkkipaikkoja ja kun näät moisen niin kysy hyvä mies !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näitä ostaa...... Sinun pitää kierrellä parkkipaikkoja ja kun näät moisen niin kysy hyvä mies !!!
Venäjällä ei rellu maksa senkään vertaa, mutta EU lahkossa kyllä!😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä ei rellu maksa senkään vertaa, mutta EU lahkossa kyllä!😲
Jos Tesla on romu niin eikai tuota sähkautoa kannata ostaa vaivoiksi.
Tässä yksi kyllästyi Teslaansa.
https://www.youtube.com/watch?v=7_9aVzf5fC4
Bensa Daciat vielä menee ihan hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei dasisteilta voi mitään kysyä. Ovat öriseviä punaniskoja kaikki, käyvät väkivaltaisksi jos menee kyselemään miksi dacian ostit. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei dasisteilta voi mitään kysyä. Ovat öriseviä punaniskoja kaikki, käyvät väkivaltaisksi jos menee kyselemään miksi dacian ostit. :D
väkivaltaisksi jos menee kyselemään ...... sinuna en ihmettelisi jos niin käy !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väkivaltaisksi jos menee kyselemään ...... sinuna en ihmettelisi jos niin käy !
En minä ainakaan ole väkivaltainen, Lidlin pihalla yksi tuli kysymään mun Logan Stepwaystä jonka olin pari kuukautta sitten ostanut runsaat 30 tonnia ajettuna. Enkä antanut kysyjälle kuonoon vaan kerroin olevani tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei dasisteilta voi mitään kysyä. Ovat öriseviä punaniskoja kaikki, käyvät väkivaltaisksi jos menee kyselemään miksi dacian ostit........ No ethän sinä siellä parkkipaikalla edes kyselisi asiaa muuta kuin haastaisit riitaa,,, minäkin sieltä Dacian ratin takaa kyllä täräyttäisin sellaisen mojon että et muistaisi enää omaakaan automerkkiäsi sinä päivänä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738