En omista asuntovaunua mutta olen moisesta haaveillut monta monta vuotta. Vuokrannut muutamana kesänä vaunun ja kivaa on ollut. Nyt syksyllä aloin katselemaan vaunuja ihan tosissaan. Viimeksi katselin vaunuja kun lapset oli ihan pieniä(noin 3-4vuotta sitten) ja jäi mieleen minkälaista oli tarjonta luokassa vajaa kymppitonni. Rahalla sai jotain 2000-2005vuoden hobbyja tai knausseja.
Olen kahlannut tarjontaa ja tuntuu et samanikäset maksaa samanverran edelleen?
Joku matkaillut ilmaseksi muutaman vuoden ja tekee jopa tiliä kun myy nyt? Vai olenko ihan väärässä?
Käytettyjen vaunujen hinnat koholla?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Korona ja sen mukana kotimaanmatkailun suuri suosio tyhjensi myyjien varastot, joten hinnat nousi.
- Anonyymi
10 000-12 000e saa jonkin Hobby Exellentin, pienen vaunun.
Mulla oli tuollainen, totesin että onhan se tietysti parempi kuin teltta. Vuoden omistin ja näin pois ja ostin peltikuorinen retkeilyauton. - Anonyymi
Vaunut pitäneet aina hyvin hintansa. Itellä 2001 solkku ja maksoin siitä 6vuottasitten noin 13000€.
Korjauksiin mennyt ehkä tonni ja yövytty ainakin 100-150yötä. Voisin saada tästä vieläkin yli 10000€ - Anonyymi
Matkaajat maksoi 10vuotta sitten järjestään 3000-4000€ ja ne näkyy maksavat edelleen samanverran !!! Ja yleensäkin noissavanhoissa tuntuu et hinta pysähtynyt tuohon kolmeen neljään tonniin.
Sitten ihan hirveet home kopit on sen tonnin puolitoista . - Anonyymi
Rumatikki nostaa huomattavasti hintaa.. niistä kun on puutetta
- Anonyymi
Ei vaunujen hinnat välttämättä laske jos elää siististi ja huolehtii ettei pääse kostumaan.
Moni kyttää sitä halvinta mutta ostaakin sitten siisteimmän mitä löytää. Vähän kalliimmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952