Mainosmiehet liikkeellä

Anonyymi

Sain postilaatikkoon viestin, että alueellamme, maksuton remonttiarvio yms . Laitoin viestiä, että keittiö ensimmäisenä menossa remonttiin ja tämän jälkeen kylppäri sauna koko mökki . Herra johtaja soitti ja sopi kanssamme tapaamisen. Kun keittiön arviohinnan kuultuani sanoin nukkuvani yön yli, kysyi johtaja, onko meillä kenties tuttuja remppajätkiä ja sanoi kesken neuvottelun, etttä tämä keskustelu on sitten paras lopettaa tähän! Jos päädyn heihin, on minulla heidän puhnro (olin kai liian surkea ostaja saadakseni käyntikortin saatika mitään brosaa mitään laattaa, kaakelia tai muutakaan vermettä en saanut edes nähdä)) johtaja on todella kiireinen koko seuraavan viikon.. Olen itse työskennellyt 30 vuotta asiakaspalvelussa ja enpä ole noin ylimielistä käytöstä koskaan nähnyt. Monasti olen nöyrtynyt ja aina ajatellut asiakkaan olevan kuningas.

1

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa kummaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5374
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4607
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2641
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1998
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1337
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1256
    Aihe