Onko kemssan kemiallinen aine pahaakin myrkkyä?
Joissakin leirintäalueella kemssa tyhjennetään samaan viemäriin mihin menee muukin tuote vessan pöntöistä.
Minä olen kipannut tienvarsipusikkoon useat kerrat kemssan.
Kemssan tyhjennys?
8
1001
Vastaukset
- Anonyymi
Samaan viemäriin tai umpisäiliöön ne kaiki mustat vedet menevät.
Nykyaineet lienevät kaikkki biohajoavia, tuskin kuitenkaan nautittavaksi tarkoitettuja.
Luontoon kkippaaminen ei tietenkään ole hyväksyttävää, vaikka pakon edessä pari kertaa olen itsekin siihen syyllistynyt.
Jos jonnekin metsään kivenkoloon tyhjentää, niin eipä siitä vahinkkoa synny. Eri asia tietysti, jos 100 muuta kippaa kakkansa samaan paikkaan.- Anonyymi
Asiaan liittyen... Mikä mielestänne on paras kemssaneste?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaan liittyen... Mikä mielestänne on paras kemssaneste?
Paras on Thetforsin sininen pussissa oleva.
linkki https://www.puuilo.fi/thetford-wc-aine-15-3-pussia-aqua-kem-blue-sachets?gclid=EAIaIQobChMIuaD-s4749AIVYQjmCh2TtQFcEAQYAiABEgKK7_D_BwE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras on Thetforsin sininen pussissa oleva.
linkki https://www.puuilo.fi/thetford-wc-aine-15-3-pussia-aqua-kem-blue-sachets?gclid=EAIaIQobChMIuaD-s4749AIVYQjmCh2TtQFcEAQYAiABEgKK7_D_BwEMiksi, miten parempi esim bilteman vastaavaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi, miten parempi esim bilteman vastaavaan ?
Koska se toimii! Olen kokeillut noita muitakin merkkejä, mutta tehot loppuu heti jos kemssaa käytetään tosimielessä kaikkeen "istuntoon". Mutta jos sinne lasketaan vaan yöpissat ja tyhjennetään viimeistään kahden päivän päästä, riittää mikä tahansa hajusteneste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se toimii! Olen kokeillut noita muitakin merkkejä, mutta tehot loppuu heti jos kemssaa käytetään tosimielessä kaikkeen "istuntoon". Mutta jos sinne lasketaan vaan yöpissat ja tyhjennetään viimeistään kahden päivän päästä, riittää mikä tahansa hajusteneste.
Joo mut jos haluaa hajut kokonaan pois ja nenälle sopivan hajun niin se on tuo Thetfordin tuote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi, miten parempi esim bilteman vastaavaan ?
Ostin keväällä Bilteman nestettä, ei jatkoon. Aika onnetonta, jos vertaa vaikkapa Thetfordin nesteeseen. Noita Thetfordin annospusseja ei ole tullut vielä kokeiltua, mutta kokeillaan. Kiitos vinkistä 🎄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin keväällä Bilteman nestettä, ei jatkoon. Aika onnetonta, jos vertaa vaikkapa Thetfordin nesteeseen. Noita Thetfordin annospusseja ei ole tullut vielä kokeiltua, mutta kokeillaan. Kiitos vinkistä 🎄
Ensinnäkin Bilteman kemssa-aine haisee pahalle.
Tethfordin annospussit on kätevä käyttää, sinne vaan nakkaa pussin sisältöineen vessan säiliöön ja hieman vettä säiliön pohjalle että pussi liukenee.
Me ei käytetä auton kemssaa muuhun kuin pieneen hätään. Aina löytyy jostain WC ja puskaparkissa voi asioida metsässä. ..liekö rikos, jokin kivenkolo tai poistaa sammalta ja lannoite siihen monttuun ja sammal päälle. Kakkiihan ne hirvetkin isoja läjiä metsiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174