Miten kauan menee että 1,33 miljardia maksanut härpäke alkaa tuottamaan voittoa?
Mall of tripla
2
209
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mikä ratkaisuksi että Mall of Triplan
odotustilan pyöröpenkkien luota saataisiin
juopot ja narkkarit häädettyä pois klo
00–04 aikaan? Itselläni ei ole antaa mitään
fiksua ratkaisuehdotusta tähän. Perin ärsyttävää
ja pelottavaakin että päihteidenkäyttäjät aina
väliajoin pyörivät Triplassa tuohon kellonaikaan
yöstä, kun itse olen mennyt vain chillailemaan
siihen pyöröpenkeille kaikessa rauhassa. - Anonyymi
kävin Triplan sijaitsevassa k supermarketissa ja maksoin ostokseni pikakassalla. Lähtiessäni ulos hälytykset alkoi soida? Myyjä halusi nähdä kuittini? kuitissa näkyi että olin maksanut presidentti pspu kahvin.? kuulema kahvi ei aina rekisteröidy ? ja varkaudet 1 vuodessa lisääntuneet räjähdysmaisesti? ja osa tuotteissa on 2 ksksois varkaus suojaus...Onkohan noiden ukranaisten pakolaisten takia varkaudet lisääntyneet.?? kadulla ainakin lisääntynyt kerjäläisiä, eivät näköjään muuta osaa kuin kerjäläisiä ja varastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201