Tähän keskustelua Oulun asunnoista, joissa on havaittu turkiskuoriaisia ja muita tuholaishyönteisiä. Autetaan ihmisiä välttämään näitä ongelmallisia asuntoja.
Itselläni ei ole kertaakaan tullut vastaan turkiskuoriaisia missään asunnossa, ei edes Tuulihaukantie 9 talossa Kaukovainiolla. Olen kuullut, että tuholaisia on monissa 60-luvun asunnoissa. Joku väitti, että Merikoskenkadulla olisi ötökkäongelma. Turkiskuoriaiset tekevät suurta vahinkoa tekstiileille eli vaatteet tuhoutuu.
Onko kukaan nähnyt näitä iljetyksiä missään?
Turkiskuoriaiset Oulun alueen asunnoissa
12
351
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nähnyt mitään ötököitä, hädissään karkuun juoksevia hämähäkkejä lukuunottamatta missään oululaisessa kerrostalossa tai rivitalossa.
- Anonyymi
Vieraslajit alkaa olemaan melkoinen ongelma Oulussa. Onnea vaan sinne!
- Anonyymi
Asuin Kalliotie 15:sta Tuirassa, siellä oli öttiäisiä ja muutakin ala-aulassa portaiden alla,
Laa ma nnintiellä on myös taloja, joissa on "tuhatjalkaisia". - Anonyymi
Pyrästiellä Saarelassa, ta:n rivarissa
- Anonyymi
Jos turkiskuoriaiset asunnossa vaivaa niin kannattaa ottaa lemmikkieläimeksi opetettu muurahaiskarhu tai petolude.
Petoluteessa on se ikävä puoli että se saattaa pitää isäntäänsä tai emäntäänsä saaliina ja sen seurauksena siinä voi käydä niin että ensin herää keskellä yötä kun petolude syö varpaita ja sitten joutuu kroksilla nuijimaan sen petoluteensa hengiltä, mistä tietenkin seuraa kolinaa ja muuta häiriö ääntä joka taas johtaa siihen että isännöisijä käy sanomassa että Se on muuttoa nyt! joten siis opetettu muurahaiskarhu on paras ratkaisu tuohon pulmaan minkä turkiskuoriainen voi aiheuttaa, tietenkin voi yrittää kertoa sille kuoriaiselle että nyt ollaan Suomessa eikä suinkaan Turkissa jolloin se ehkä jättää sinut ja asuntosi ja kaiken jota siellä on rauhaan. - Anonyymi
Ratakatu 14 Raksila!
- Anonyymi
Etelän sandaaliläpsyttelijät tuovat uusia tuholaislajeja.
- Anonyymi
Saahan näistä on tapavii purenaltan.
- Anonyymi
Varmaan mennyt jo monta näitten puremista.
- Anonyymi
ensin pyörytttää ja sit pieretää ja sitärataa alkaakin kouristukset loppuun asti
- Anonyymi
taloyhtiö myrkyttää, itse ei saa myrkyttää kun ne pakenee toiseen asuntoon. jos haluaa itse myrkyttää niin voi käyttää liima-ansoja.itse sain ne pois tehokkaalla imuroinnilla, tosin se vaatii parin tunnin operaation joka päivä kahden viikon ajan.
- Anonyymi
Osaako nuo kuoriaiset lentää? Ovatko sellaisia, että talvella elelevät enemmän piilossa, mutta lämpimän aikaan niitä näkyy enemmän?
Voiko nuo mitenkään kadota itsestään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236