NHyvää Joulua Suomi24/Pyhä Henki

Näin ilmoitti Jumala jo Moosekselle:
Liha ja veri ei voi olla Henkeni asuinsija ikuisesti.

Näin ilmoitti Pyhä Henki, sen jälkeen, kun Joulun lapsi olin tapettu:

Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte.
Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.

Saatanalle Golgatalla heitetyt papit eivät näitä tietenkään ole uskoneet, vaan uskollisesti herjaavat Pyhää Henkeä, Jeesuksen verellä ja ruumiilla:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämämään.Menkää Herran rauhaan!
Eivätkä ihmisparat tiedä, minkä herran rauhaan he ovat pappiensa johdolla matkalla.

Ei sitä tiedä myöskään nämä keskustelupalstat omakseen omistanut Saatanalle heitetty hoitomies, joka on tehnyt tästä oman veripeltonsa, josta yötä päivää kyntää  Totuutta piiloon nopeudella 30 aloitusta / 30 minuutissa.
Ja tähän on Suomi24 myöskin tyytyväinen.

Minut suljettiin jäähyaition vankeuteen puoleksi vuodeksi, samasta syystä kuin Johannes Patmoksen vankilaan:

Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta.

Mutta tämä verihurmoksessa teutaroiva hoitomies saa seisoa verisissä vaatteissa ahtaan portin edessä, kun itse ei päässyt sisälle, tekee kaikkensa ettei enää kukaan muukaan sitä sisälle päääsisi.

7

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3.5 tuntia kesti tämän matka pois ihmisten silmiä.

Ennen juolua totuus piilotettiin parhaimmillaan puolessa tunnissa.

• Anonyymi

Otappa huomioon kuinka iso urakka piilottajalla on, kun joutuu kirjoitteleen tyhjänpäiväisiä kommenttejaan kymmeniin ketjuihin, saadakseen aloituksesi piiloon. Sinähän saat aloituksesi kärkeen yhdellä kommentilla.

• Anonyymi

Siitäpä tulisi yhden sivun mittainen kirja. Muutenkaan lieneekö kyseisen henkilön mielipiteillä laajempaa kiinnostusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Siitäpä tulisi yhden sivun mittainen kirja. Muutenkaan lieneekö kyseisen henkilön mielipiteillä laajempaa kiinnostusta.

Se on kuitenkin Saatanalle heitetyn elämän tehtävä.

Kostaa entiselle ystävälle se, kun ei tullut taluttamaan häntä ahtaasta portisya sisälle.

Vaikka todellisuudessa hän oli Saatanalle heitetty silloin, kun hän ei lähtenyt viemään sitä viestis Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle, ja rauhanyhdistykselle vuonna 1984, kun minä vielä vihasin Jumalaa.

Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!

Siksi tekee kaikkensa, ettei kukaan mukaan sinne pääsisi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt, onhan sillä se yksi joojoomies, joka myötäilee sen juttuja.

• Anonyymi

No itseähnä tiiraat niitä Hunksejasi

• Anonyymi kirjoitti:

No itseähnä tiiraat niitä Hunksejasi

Vanha on virtesi, jotaa housut kintuissa tiiraat ja veisaat Saatanan veripellolla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe