Sivullisena ja vähän järkyttyneenäkin katsoin sivusta, kun uskovaiset naapurin lapset leikkivät pihalla Squid Gamea!! Osa oli tehnyt jopa sarjan mukaisia vaatetuksia itselleen. Miten ihmeessä lapset voi tällaisesta kamalasta sarjasta edes tietääkään, kun se ei ole kovin sopivaa katsottavaa edes aikuisille? Seuraatteko ollenkaan, mitä jälkikasvunne kännyköillään ja tableteillaan tekevät? Oletteko edes tietoisia koko Squid Gamesta, kun vierellä olevat aikuiset eivät puuttuneet lasten leikkeihin millään tavalla. Vai onko se ok, että lapset leikkivät tällaisia kamalia murhaleikkejä?
Squid Game -leikit eivät sovi lapsille!!!
Anonyymi
6
637
Vastaukset
- Anonyymi
Netflix ei ole kielletty, telkku vaan on. Haluaisin myös kysyä missä kohtaa Raamattua kielletään marihuanan polttaminen?
- Anonyymi
Minä olin yllättynyt, kun kuulin erään perheen lasten katsovan piirrettyjä. Minun lapsuudessa ei olisi tullut kuuloonkaan.
- Anonyymi
What is it sqit game
- Anonyymi
Mis on sqit game
- Anonyymi
Kelan tuista voitas järjestää sgiz game-peli,häviäjät ammutaan, voittajat saavat hakea tukia,rahaa säästyy kun useimmat kuitenkin kuolevat
- Anonyymi
Sotaleikit ovat kiellettyjä, mutta oikeaa sotaa puolustetaan kiimassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411