Mietin olenko liian nirso deittisivuilla? Toisaalta taas yritän ehkä liikaa?
Sinäkään pikkuseikoista, niin kuin liian lyhyt. Haluan pitkän miehen, jotta lapsista tulee pidempiä.
Sitten jos on muslimi, no ehkä tämä on iso asia. Sen kanssa ei voisi olla.
Pienistä kasvonpiirteistä. Joku tyhmä kampaus tai parta.
Kun en halua rakastua tyyppiin, jossa jo kättelyssä on huonoja piirteitä.
En tiedä etsinkö sitten liian täydellistä miestä.
Rakastun ja ihastun hitaasti.
Toisaalta myöskin epäröin laittaa tykkäyksiä, jos tyypillä on kiinnostavat tai minuun vetoavat piirteet, mutta ei ole yleisesti määritelty hyvännäköiseksi. Että ajattelen, mitä muut ovat mieltä. Ehkä ajattelen, että muut ihmettelisivät, että miksi olet tuon kanssa.
Tuon ei pitäisi ehkä vaikuttaa. Kun joskus pitää viehättävänä miestä, vaikkei häntä määritellä yleisten standardien mukaan hyvännäköiseksi.
Sitten ehkä arastelen tykätä myös vanhemman näköisistä miehistä. Itse olen nuorekkaan näköinen.
~~~~
Ja sitten tuohon toiseen puoleen. Olen ehkä valmis yrittämään pidempään. Toinen osapuoli taas saattaa sanoa suoraan, että ei ollut kemiaa. Ehkä en ole valmis luovuttamaan. Mutta pitäisikö? Jos ei heti tunne voimakkaasti? Kun omat tunteeni kehittyvät hitaasti.
Ehkä pitäisi tavata miehiä reaalimaailmassa, eikä nettideiteissä. Toimisi kenties paremmin.
Liian nirso vai toisinpäin?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058