Jos Orposta tulee pääministeri, verotus kevenee kaikissa tuloluokissa

Nyt vain jo aika perussuomalaisten alkaa kääntymään heidänkin mukaan hallitus kannalle, vaikka varmaan on vastustajiakin.
Oikeastaan tämä koko kriisi että punavihreät noin päässeet valtaan löytyy perussuomalaisten pöytälaatikosta, kun nytkin 123 kansanedustajaa muita kuin vihreitä, vasemmistoliittolaIsia ja demareita. He punavihreät on nyt härskisti käyttäneet valtaansa. Nyt ei ole demokratian vastainen hallitus alkuunkaan.
Kevään 2023 eduskuntavaalit kolkuttavat ovelle. Alle vuoden päästä alkavat pääministeriehdokkaiden tentit. Isot vaalit ovat lähellä.

Meillä on maassa hallitus, joka puolitoista vuotta ennen eduskuntavaaleja riitelee jatkuvasti julkisuudessa. Nokittelee toisiaan. Hallituksella on ollut hankaluuksia saada aikaan jämäkkää linjaa koronatoimissa.
johtaminen – tarkemmin ilmaistuna sen puute – on Suomessa ongelma.
– Pääministeriä ei näy, eikä meillä ole tietoa, mikä on hänen ajattelunsa ja linjansa talous- ja työllisyyspolitiikassa, mikä on hänen Eurooppa-politiikkansa ja niin edelleen. Näitä voisi luetella.
Kyllä ote puuttuu tällä hetkellä. Sen seurauksena, että hallitusta ei johdeta, hallitus riitelee julkisesti. Eihän se ole hyvä asia.

Nyt perussuomalasille ohje tai pyyntö, laittakaa rivinne kuntoon, että olette hallitus myönteinen, saadaan punavihreät oppositioon, se on teistä paljolti kiinni tuleva hallitus. Muut puolueet on kyllä uudessa hallituksessa mukana, jotka nyt siihen ovat kelvollisia.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Meillä on jo paikat täynnä (kokoomuslaisten) katteettomia lupauksia ja mäet täynnä ristejä." (UKK)

Ainahan kokkareet ovat luvanneet yhtä hyvää ja kahta kaunista, mutta lisänneet yhteiskunnallista eriarvoisuutta. Kokoomuksen paikka on oppositiossa, kuten Kallio ja UKK osoittivat.

• Anonyymi

Aivan, kaikkien aikojen vedättäjäpuolue, ikinä eivät ole lupauksiaan pitäneet.

Oikeastaan kauniiden ihmisten kykypuolue ei edusta mitään yhteiskuntaluokkaa vaan pelkästään itseään.

• Anonyymi

Perskokkareet kuuluvat oppositioon. Perskokkarehallitus olisi Suomen syöpä.

• Anonyymi

Tytöt hallituksessa vedetään kuin tiskirätit kuiviksi, ei he osaa maan johtoa.
        Aika korjata tilanne oikealla hallituksella joka perustuu äänestäjien valintaan. Nyt ei sitä ole kun vähemmistö punavihreät on hallituksessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe