Tunne naisen ja miehen välillä, kun katseet kohtaa. Kääntää pään pois ja katsoo uudelleen. Katse tuntuu varpaissa asti. Uutta ja ihmeellistä tunnetta.
Häkellyttävää
17
1480
Vastaukset
- Anonyymi
Kiintymys on pippurisumutteen käytön päässä
- Anonyymi
Sinä uhkata kaikkia, minä kertoa isi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä uhkata kaikkia, minä kertoa isi
Tämä uhka vakava olla minä ja pojat pelkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä uhka vakava olla minä ja pojat pelkä
Mutta nyt ehkä uksi muutakin laukun taskusta ja jee jotain katetta pöpi väite uksi muuta ei riitä kuin hevosten nauruun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt ehkä uksi muutakin laukun taskusta ja jee jotain katetta pöpi väite uksi muuta ei riitä kuin hevosten nauruun
Onhan sekin, on mentävä niillä mitä on saatavilla ja ajateltava positiivisen kautta! Tämän takia me ollaan paukuteltu resurssit tappiin jo alkuvuosista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sekin, on mentävä niillä mitä on saatavilla ja ajateltava positiivisen kautta! Tämän takia me ollaan paukuteltu resurssit tappiin jo alkuvuosista
Seli seli selittyy kyllä
- Anonyymi
Sinä käyttä pipurisumu, minä soitta poliisi. Ne jahdata sinu!
- Anonyymi
Taas haihatteluja
- Anonyymi
Sun yksipuolinen tunne se vaan on
- Anonyymi
Piti kuitenkin tuloskommentoinnit varmistaa, että teoksille meni varmasti perille. Varmaan se yliopistosta eläköitynyt päävikainen romancer taas asialla aloituksessa
- Anonyymi
Ei taida olla. Nyt tärppäs kunnolla!
- Anonyymi
Rakkaus
- Anonyymi
Rakkaus todellakin!
- Anonyymi
Niin. Haluaisin kanssasi enemmänkin, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Jokin sinussa kiehtoo ja vetää puoleensa.
- Anonyymi
Haluaisin myös tutustua erääseen mieheen, mutta sanallisesti aloitteen tekeminen on jotenkin hankalaa. Soudetaan ja huovataan varmaan kyllästymiseen asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin myös tutustua erääseen mieheen, mutta sanallisesti aloitteen tekeminen on jotenkin hankalaa. Soudetaan ja huovataan varmaan kyllästymiseen asti.
Niin tehdään. En saa unta kun mietin naista.
- Anonyymi
Tiedän tuon tunteen, raastavaa. Sitä vain miettii entä jos tarinalla olisikin onnellinen loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717