Windows yli 90% !!

Anonyymi

Windows 90.23%
Mac OS 7.22%
Linux 1.71%
Chrome OS 0.65%
Unknown 0.19%
BSD 0.00%

http://bot.fi/3p1e

Linuksin lukema on sikäli virheellinen, koska monet käyttävät selaimessaan lisäosaa, joka sotkee eli antaa väärän käyttöjärjestelmän sivustoille, jotka laskevat näitä käyttäjämääriä. Todellinen lukema linuksille on noin 0,2 - 0,5 % .

16

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Todellinen lukema linuksille on noin 0,2 - 0,5 % ."

Valehtelet, linuxien osuus on PALJON SUUREMPI kuin mitkään tilastot antaa ymmärtää!

• Anonyymi

Eipä taida normikäytössä olla tuon suurempi. Voittehan te kiihkoilijat väittää mitä väittää. Tosiasiat kyllä puhuvat toista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida normikäytössä olla tuon suurempi. Voittehan te kiihkoilijat väittää mitä väittää. Tosiasiat kyllä puhuvat toista!

Surkea on linuksien käyttäjämäärä. Aloitus lienee lähinnä oikeaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surkea on linuksien käyttäjämäärä. Aloitus lienee lähinnä oikeaa!

Elävässä elämässä on todella harvinaista törmätä mihinkään tietokoneeseen, jossa pyörii linuks. Itse olen vain yhden kerran tämän vaatimattoman elämäni aikana nähnyt läppärin, jossa oli linuks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elävässä elämässä on todella harvinaista törmätä mihinkään tietokoneeseen, jossa pyörii linuks. Itse olen vain yhden kerran tämän vaatimattoman elämäni aikana nähnyt läppärin, jossa oli linuks.

Poistuneet ovat käytöstä, sillä kukapa se ehdoin tahdoin ikävyyksiä tietokoneelleensa haluaa. Windows ja Mac toimivat erinomaisesti!

• Anonyymi

Niin valehtelee, mutta tahattomasti. Oikea luku nyt noin 0,01%. Joten onnea vaan sinne peräkammareihin, tarvitsette toisianne.

• Anonyymi

Tällä hetkellä linuksien osuus on vain 0,01%, jotta alaspäin menee.

• Anonyymi

Juu, taitaa linuks mennä tällä hetkellä siinä 0,01% hujakoilla - siinä mielessä aloitus meni hieman yläkanttiin.

• Anonyymi

Minulla Linuxin osuus on nyt 100%.

• Anonyymi

Totta. Saatat pian olla se ainoa joka käyttää rexonaa - korjaan: tubutinta.

• Anonyymi

Windowsin osuus nousi luultavasti tuohon 90% koska siirryin Windowsissa käyttämään Linuxia, joka ei tietenkään näy noissa tilastoissa.

• Anonyymi

Eläköön! Olet siis jo toinen linuksin käyttäjä tässä maassa. Kaverisi muuten on se toinen tuolla ylempänä, joka myös väittää omistavansa linuksin.

Pärjäilkäähän nyt joten kuten ja muistakaa tukea toisianne...

• Anonyymi

lisäosa joka antaa winodwsing? Hyvä idea, mutta kiss selianen on?

• Anonyymi

1-2%; tiedätte kai, että koelijoita on iso määrä suhteessa enemmän käyttäviin, että todelinen prosenti on joku 0.5-1%.

• Anonyymi

Ei, vaan todellinen prosentti on 0,01%.

• Anonyymi

Linuksin todellinen määrä on 0,01% - ei siis lähelläkään tuota aloituksessa ilmoitettua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe