Onko kokemuksia kyseisestä paikasta?
Tervassalon päihdeklinikka
6
2507
Vastaukset
- Anonyymi
On. Johtaja heitti erimielisyyksien takia kolmen päivän jälkeen kadulle. Mielisairas ihminen, jos et mielistele olet ulkona. Pmus entinen Mielisairaala nostaa mieltä
- Anonyymi
Itse et luultavasti myötä vaikuttanut asiaan mitenkään?
- Anonyymi
Ei ilmeisesti elävänä ulos selvinneitä...?
- Anonyymi
En suosittelisi kenellekkään. Työntekijät kahinoivat keskenään ja mustamaalavat toisiaan, vielä asiakkaiden nähden, eikä asiat hoidu. Ikävä olla asiakkaana semmosessa paikassa.
- Anonyymi
Itse saan kiittää Tervassalon Päihdeklinikkaa monen vuoden raittiudesta. Tiedän varmaksi, että en olisi kyennyt pysymään kuivilla ilman Terviksen kuntoutusta ja tukea. Itselleni sopi kuntoutus, jossa oli tarpeeksi tekemistä päiviin ja työkirjaryhmien avulla sain todella paljon uutta näkökulmaa sekä päihde riippuvuuteen että itseeni.
Se on fakta, että ketään ei viskata syyttä ulos mistään päihdekuntoutuksesta, aina on joku syy ja monesti se syy löytyy peilistä. Ei aina, mutta hyvin monesti. Harmittaa kun yleensä tällaisilla palstoilla huuhtelee vaan katkerat yksilöt, jotka eivät kykene näkemään mitään vikaa omassa käytöksessään.. - Anonyymi
Aivan varmasti sisäilma ongelma siellä! Useat asiakkaat totesi että sisäilmassa jotain häikkää ja itse ku sinne menin nii oikeen makea haku tuli aluksi huoneesta ja oireet alkoi heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351