Kertokaa tarinanne väärinkäytöksistä ja laittomista teoista. Hakattiinko sinut välitunnilla tajuttomaksi? Lukittiinko sinut vessaan tai siihen pieneen komeroon, mikä yläasteen pohjakerroksessa oli? Yrititkö itsemurhaa koulun vessassa, koska et jaksanut sitä enää? Haukkuiko opettaja sinua apinaksi? Aika ei paranna haavoja, mutta nyt on aika paljastaa totuus kiiltokuvien takaa.
Marttilan koulu ja Kosken seudun yläaste
6
5262
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmat aivan paskoja kouluja
- Anonyymi
Aivan täyttä paskaa tää koulu
- Anonyymi
Jos tuonlaisia mielipiteitä sinulla on ja tuollaisia kokemuksia miksi et ole mennyt kertomaan rehtorille ja sen jälkeen kuraattorille tai psykologille. Voit myös ihan hyvin vaihtaa koulua jos siellä niin "paskaa" on.
- Anonyymi
Kosken koulu aivan täyttä paskaa opettajatkin vittuilevat vain ei anna rauhaa. Vitut siitä on käynyt mielessä että ammun itseni koulun vessaan vaan sen takia että muutkin huomaavaisivat että kuinka paska koulu tämä on. Ruoka on paskaa joka päivä ja tämä on syy miksi oppilaat ovat luutikkuja. Itse ole kookas nuori koska tuon omat eväät kouluun. :)
- Anonyymi
Koulun Opettajakunta sietämätöntä. Syytetäänkö sinua kiusaamisesta mutta et sitä tehnyt?
Kuraattori ei sinua usko ellet ala huutoitkeä koko koulun edessä.
kun taas kiusattu aina tässä tilanteessa kuulemma oikeassa, sillä jos hän on kokenut tulleensa kiusatuksi, se on tapahtunut. - Anonyymi
Näköjään mielipiteitä on aivan erinlaisia, koska minusta tuo on kyllä hyvä koulu ja ruoka ei ole paskaa nähnytkään. Itse taitaa olla kranttu jos nuo eivät kelpaa :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007