Mikä mättää

Anonyymi

Mikä mättää kun ei aurakalusto liiku ! Onko rahat loppu RTK:lta vai kunnalta kun kaikki pihat on auraamatta ! Ei kulje mummo lumessa !

14

1128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä mättää kun sinä et opi kirjoittamaan! Mitäs aurauskalusto sinulle kuuluu - muuten?

• Anonyymi

Sattuupa kuulumaan pösilö !

• Anonyymi

Mitä väliä pihoilla ja kulkuväylillä on?? Kunhan Ohrasaaren latu ja Majutveden luistinrata on tampattu ja aurattu.
      Onneksi Peltolan Oskarin hoidossa olevat väylät on hyvin hoidettu.

• Anonyymi

Mitä siinä itkeä ruikutat, ota kola käteen ja kolaa itse pihas ja polkus niin me täällä sivummalla tehdään.

• Anonyymi

Kun on tehty auraus sopimus kyseisen firman kanssa niin en itse silloin ota kolaa käteen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on tehty auraus sopimus kyseisen firman kanssa niin en itse silloin ota kolaa käteen !

Sinä PA-tukijuntti et ole tehnyt mitään sopimuksia. Turhaan komentelet. Ota luuta käteen ja putsaa se huusin polku lumesta.

• Anonyymi

Mikä mättää ettei aurakalusto liiku ? Siellä on satanut lunta !

• Kyllä on Peltolan Oskari hoitanut aurauksen hyvin. ISO KIITOS Oskarille.
      T. Oksasen hoidossa olevia väyliä ei ole aurattu.

• Anonyymi

Tiedätkö vielä lisää auraustyötä tekevien nimiä jotta voisin itsellenikin kysellä auraajaa.
        Nämä molemmat taitavat olla jo työllistettyjä riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö vielä lisää auraustyötä tekevien nimiä jotta voisin itsellenikin kysellä auraajaa.
        Nämä molemmat taitavat olla jo työllistettyjä riittävästi.

Olisiko aika soittaa Heikille niin alkaisi auraukset hoitumaan !

• Anonyymi

Mikä on mopotilanne Sysmässsä nyt? Oletko ehtinyt kyyläämään yhtään? Mopot tarvitsevat myös kunnon väyliä. Entä järven jää? Leppäkorven talot? Koiranpaskojen tilanne?

• Anonyymi

Mopoista en itse välitä epämukavia laitteita talvella liikkumiseen.
        Aina pitää jotakin asiaa vähän tarkkailla jotta tietää mistä seuraavaksi olet kiinostunut.
        Järvessä on mahdollisesti vielä jääpeite liian heikko koska liikkujia niin vähän.
        Mitähän aluetta Leppäkorvesta mahdollisesti haluaisit itse asuttaa.
        Vinkkinä noihin koiranpaskoihin. Miltei kaikki näkyvissä olevat ovat jäässä siis voit turvallisesti ne kerätä tuhrimatta itseäsi pahoin.

• Anonyymi

Kyllä se on lapiomies, joka mättää.

• Anonyymi

Aina kun näkee sen lapiomiehen kylillä kulkevan sen kola on hinauksessa.
        Vai oliko mahdollisesti kyse jostakin muusta lapiomiehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe