Halvat mutta kestävät tasalaatuiset nastarenkaat?

Anonyymi

Korstan halvat sillä ennakoin niin penteleesti ajoani. Ja toisekseen minulla ei ole rahaa ostaa niitä testivoittajia. Mitkä ja mistä tilaan sillä on rengaskone itsellä.
Tasalatuinen tuote joka vielä pitäis jonkun talven. Nyt on vaikea rasti triangle?

5

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luotan Kormoran teknologiaan ne tuntuu tosi hyviltä

• Anonyymi

Vanhoilla Tigareilla oli vaikeuksia päästä mäki ylös. En suosittele.

• Anonyymi

Osta 2 laaturengasta jossa vierintävastus pienin joka toinen syksy vetäville pyörille (ellei oo 4 veto) , hintaero säästyy pollttoainekuluissa ja muutenkin paremmat ajettavat. Saat näin yhden rengaskerran kestämään 8 vuotta, aja kesäisin vanhat tavirenkaat loppuun. Itse siirryin mm tästä syystä käyttämään kitkoja 10 v sitten, kun nastojen nyppiminen alkoi nyppiä.

• Anonyymi

Voihan kiesus mikä neuvo.

• Anonyymi

Laufenn on halpa vaihtoehto ja perustuu edeltävään Hankook malliin. Nykyinen Laufenn taitaa olla Hankook Winter ipike RS rengas joka on menestynyt hyvin testeissä vielä 5-6v sitten. Pärjäsi jopa kalliita premium merkkejä vastaan vielä joskus 2015 tai 2016 aikoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe