Arto Lauri

Anonyymi

Väittää olevansa ydinvoima asiantuntija yli 30 vuoden kokemuksella. Mitä tämä asiantuntija on tehnyt nuo 30 vuotta? Onko hän entinen ydinvoimala insinööri vai peräti ydinfyysikko?

12

4722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arto oli / on sähköinsinööri, joka työskenteli Olkiluodossa jonkun aikaa. Jotain tapahtui, ehkä mielenterveys järkkyi tai jotain, jonka seurauksena hän päätyi työttömäksi, jolla tiellä on edelleenkin.

Minä en Arto Lauria kuitenkaan lähde pilkkaamaan. Mies on ihan tarpeeksi saanut pilkkaa ja kiusaa osaksensa, monesti jopa toisilta salaliittoteoreetikoilta, jotka on niinkuin joku sairas susilauma joka tappaa toinen toisiaan. Jokaisella meillä on omat vaivat taakkanamme. En Arton teorioihin usko, mutta sen verran kunnioitusta pitää olla, ettei lähde naureskelemaan toisen kurjalle tilanteelle.

• Anonyymi

Arto Laurista tuli ydinvoiman ja erityisesti Olkiluodon vastustaja sen jälkeen, kun oli saanut lähdön Olkiluodosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arto Laurista tuli ydinvoiman ja erityisesti Olkiluodon vastustaja sen jälkeen, kun oli saanut lähdön Olkiluodosta?

En osaa sanoa kumpi tapahtui ensiksi. Tämä kaikki perusteuu pelkkään päättelyyn. Varmasti ainakin mielipiteet vahvistuivat lähdön jälkeen.

Videoiden perusteella vaikuttaa mieheltä, jolla on erikoisia mielipiteitä, joten saattaa olla että jo työpaikalla on joutunut naureskelun kohteeksi, joka on sitten edesauttanut näiden teorioiden muodostumista

• Anonyymi

Arto ei ole minkään sortin insinööri vaan amiksen käynyt sähköasentaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arto ei ole minkään sortin insinööri vaan amiksen käynyt sähköasentaja.

Eli siis kyseessä on tällainen elämäntapa-insinööri.

Niitähän riittää.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Arto onkin koonnut ympärilleen oikean viisasten kerhon, johtajanaan Olli Hakala.

• Anonyymi

Arto on enemmän joo-miehenä Ollin uskovaisten joukossa, mutta vastapalveluna Olli vastustaa ydinvoimaa. Mikäköhän muuten on Ollin puolueen VKK:n kanta ydinvoimaan, flättäreihin ja rappareihin? 😀

• Anonyymi

Ollin VKK- vaalivideon analysointi on katsottavissa Vastapainoyt- kanavalla.

• Anonyymi

Katsoin Arton videota "Turkki paljastui". Kohta videolla (minuutit) 34:50 tai aiemmin. Miksi Arto sanoo että Rauma kieltää aurinkopaneelit Venäjän vuoksi? Mihin se liittyy? En tajua mitään. Eikös Rauma ole länsirannikolla, eikä itärajalla.

• Anonyymi

Kyllä Arto tietää mistä puhuu.

Minä olen kerännyt monta litraa jo sitä sellaista Plutoniumia tuostä seinärasiasta.

Sitä on niin paljon että olen valmistanut myös muutaman pommin.

Jos naapurit jatkossa vittuilee niin sitten kolahtaa!

• Anonyymi

No just joo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4458
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2571
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1948
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1287
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe