Kertokaa mulle miten voin kaventaa/säätää mun treenitrikoiden ja leginsien vyötäröä jotta housut pysyis jalassa? Tai mistä saa ostettua kyseisiä säädettävällä vyötäröllä?! Ongelmana on leveä S/M koon persikka ja XS-Xxs koon vyötärö. Oon tähän mennessä käyttänyt s koon trikoita mut mulla jää nyrkin kokoinen "onkalo" vatsan/selän puolelle ja treenatessa housut valuu kokoajan. Henkseleitä ei voi käyttää treenatessa kun hankaavat ovat niin epäkäytännölliset vessareissuilla. Mulla on yhdet XS kokoiset leggingsit mut ne ratisee ja paukkuu persikan kohdalla puettaessa ja kiristää reisiä ja persikkaa liikaa...
Eli miten saan mun treenihousujen vyötärön istumaan? Kiitos 😊
Kapea vyötärö ja housujen istuvuus
Anonyymi
0
1015
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481