Miksi naiset annatte vetää alas naiset? Naiset vahtivat toisten naisten pukeutumista ja käytöstä ja mies mennä rellestää miten vain. Mikä idea tässä on?
Saatte todella tympeän maailman aikaiseksi!!!!
Naisten outous
3
91
Vastaukset
- Anonyymi
Itse pyrin elämään niin kuin haluan. huomaan yllättäen, että toinen nainen koettaa estää sen! Seksuaalisen ahdistelukauden mentyä ohi niin mitäs ihmettä edelleen minä olen jotenkin oudosti toisen naisen ohjailtavissa? En taatusti mene tuohon Täytyy vain hauskasti huomata naisten olevan idioottien ympäröiminä todella syvältä.
- Anonyymi
Samaan aikaan Sami heilastelee jonkun 25-vuotiaan missin kanssa. Kaarlo käy kusemassa Thaimaassa. Mutta idiootti ämmä vahtaa sinnikkäänä luulotellen iäkkäämpiä naisia.
- Anonyymi
Siis ei kiinnosta itseäni muiden elämä, mutta HÄMMÄSTYIN kun osa naisista vaatii toisia naisia käyttäytymään jollakin lailla vaikka sitten toiset tekee mitä vain. Osa äijistä on kanssa kummallisen tarkkoja siitä, että naisnet käyttäytyy tietyllä lailla.
Olen sitä mieltä, että "Millat, Samit, Kaarlot, yms. saavat elää omalla laillaan.
Vaadin itselleni oikeuden elää sillä tavalla kuin haluan!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276