Tehtiin viikonloppuna Jänkäkoirakukko. Höystettynä silakoilla ja savustetulla
läskisellä sianlihalla. Varttitunti 250 asteessa ja loput viis ja puol tuntia
120 asteessa. Voi vain arvuutella maistajilta mitä tuli syötyä !
Kannattaa kokeilla .
Jänkäkoirakukko
7
192
Vastaukset
- Anonyymi
Itse tein juuri kalakukkoa hirven ulkofileestä ja norjasta pyytämästäni turskasta. Hyvää tuli, ei kukko pakosti läskistä lihaa kaipaa. Laitoin kyllä voita muutaman siipaleen. Teen kukon yleensä siten, että taputtelen taikinan leivinpaperille kuten pitsapohjan. Sitten lihat ja kalat toiselle reunalle ja levinpaperilla käännän toisen reunan päälle, sitten päädyt kiinni. Pitkä uunivuoka päälle ja sitten käännän ympäri, niin jää saumakohta pohjalle. Tarvittaessa vielä muotoilua/taputtelua, niin kukko on kuin iso limppu. Kypsennän kukon vuuassa ja kun kukko on valmis, niin keikkaan siitä paloja sinne vuokaan päin, niin kukko pysyy paremmin kasassa .
Itse pidin tunnin 225C ja sen jälkeen voitelin voilla ja vielä 1,5 tuntia 150C.- Anonyymi
hehheehehehheeheheheh
- Anonyymi
Onko viisasta laittaa kukon kuoren läpi pilli jolla poistetaan
kertynyt paine ettei kukko hajoa paineesta ? - Anonyymi
Mullois kukko valmiina..jänkäkoiraa vain tarvis enää siihen
- Anonyymi
Jutuista päätellen siellä eletään nälänhätää.
- Anonyymi
Jänkäkoiraa nälkä...
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan jos ihmisten älykkyys eroaa yli 30% toisistaan
samassa keskustelupiirissä niin on odotettavissa ongelmia.
Tämäkin Enontekiö- palsta tukee kyllä tutkimusta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689