Cinderella korvaa Gabriellan Helsinki-Tukholman reitillä. Tekisi niin mieli mennä tuolla mukavalla risteilijällä, mutta kun pitää varoa tätä helskatin koronaa!
Voi helskatin korona!
24
167
Vastaukset
- Anonyymi
Piti mennä Etelä-Satamaan katsomaan Cinderellan kääntymistä / lähtöä.
Oli oikein komea näky.- Anonyymi
Mistä löytyy tuo satama?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyy tuo satama?
"Cinderella korvaa Gabriellan Helsinki-Tukholman reitillä."
Sulla ei taida oikein järki luistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Cinderella korvaa Gabriellan Helsinki-Tukholman reitillä."
Sulla ei taida oikein järki luistaa.Uuvatti hoi! Helsingissä ei ole satamaa nimeltänsä Etelä-Satama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuvatti hoi! Helsingissä ei ole satamaa nimeltänsä Etelä-Satama.
Minulle on. Se riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on. Se riittää.
Uuvatti on yksinkertainen olio. Hänelle kelpaa mikä tahansa, mutta aitoa hän ei koskaan tavoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuvatti on yksinkertainen olio. Hänelle kelpaa mikä tahansa, mutta aitoa hän ei koskaan tavoita.
Rautatieasemalta istahdin taksiin ja sanoin suharille, että Etelä-Satama ja Viking.
Kohta olin Vikingin terminaalin kakkoskerroksessa lippuluukulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rautatieasemalta istahdin taksiin ja sanoin suharille, että Etelä-Satama ja Viking.
Kohta olin Vikingin terminaalin kakkoskerroksessa lippuluukulla.Aina vaan paranee uuvatin matkailu. Vikingin terminaali on Katajanokan satamassa.
Satamat:
https://www.portofhelsinki.fi/tavaraliikenne-ja-alukset/katajanokan-satama - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina vaan paranee uuvatin matkailu. Vikingin terminaali on Katajanokan satamassa.
Satamat:
https://www.portofhelsinki.fi/tavaraliikenne-ja-alukset/katajanokan-satamaSaa olla vaikka Upinniemessä. Pääasia, että taksi osaa.
Sulla on tuo tietämättömän käsitys eli itse pitäisi kaikki tietää.
Muuten, se Etelä-Satama on se koko satamalahti, sitten on Makasiinilaituri, Olympialaituri, jne.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla vaikka Upinniemessä. Pääasia, että taksi osaa.
Muuten, se Etelä-Satama on se koko satamalahti, sitten on Makasiinilaituri, Olympialaituri, jne..” Etelä-Satama”
Kirjoitetaan Eteläsatama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Etelä-Satama”
Kirjoitetaan Eteläsatama.Täällä puhutaan yleiskieltä.
Snobismi on sairautta.
Mutta jos tiedät, mistä on kyse, niin mitäs elvistelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä puhutaan yleiskieltä.
Snobismi on sairautta.
Mutta jos tiedät, mistä on kyse, niin mitäs elvistelet.Se on suomenruotsalaisia. Niillehän just oikea sanominen on elämääkin suurempi asia. Yksiä saivareen kaivertajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla vaikka Upinniemessä. Pääasia, että taksi osaa.
Muuten, se Etelä-Satama on se koko satamalahti, sitten on Makasiinilaituri, Olympialaituri, jne..Uuvatti meinaa ajaa rautatie-asemalta Öbikseen. Mitähän rautatie-asemaa hän tarkoitti?
Varmaankin Pukin-Mäkeä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuvatti meinaa ajaa rautatie-asemalta Öbikseen. Mitähän rautatie-asemaa hän tarkoitti?
Varmaankin Pukin-Mäkeä?"Cinderella korvaa Gabriellan Helsinki-Tukholman reitillä"
Et siis vaan ymmärrä.
Missähän junalla Helsinkiin tulevat jäävät pois?
Pasilassako? Ei ne kaukojunat muualla Helsingissä pysähdy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Cinderella korvaa Gabriellan Helsinki-Tukholman reitillä"
Et siis vaan ymmärrä.
Pasilassako? Ei ne kaukojunat muualla Helsingissä pysähdy.Helsinkiin pääsee myös muilla junilla kuin kauko-junilla. Pitihän tuo arvata, että uuvatti on lanta-paukku kala-kukko-kaupungista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinkiin pääsee myös muilla junilla kuin kauko-junilla. Pitihän tuo arvata, että uuvatti on lanta-paukku kala-kukko-kaupungista.
Miksi he käyttäisivät lähijunaa. Bussilla pääsee myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi he käyttäisivät lähijunaa. Bussilla pääsee myös.
Tampereelta tullaan nyssellä, nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Cinderella korvaa Gabriellan Helsinki-Tukholman reitillä"
Et siis vaan ymmärrä.
Pasilassako? Ei ne kaukojunat muualla Helsingissä pysähdy.Pysähtyvät päärautatieasemalla, kas kun et ole tiennyt.
- Anonyymi
Kävin viime vuonna 12 kertaa Virossa. Nyt Suomessa on koronaa enemmän kuin siellä.
- Anonyymi
Väkilukuun suhteutettuna Virossa on yhtä paljon, eilen jopa enemmän koronatartuntoja kuin Suomessa.
- Anonyymi
Viking voi upota matkallaan tai ajaa karille?🕵️🕵️
- Anonyymi
tai meteori putoo päähän ja alle jäänyt kuolee.
- Anonyymi
Toivottavasti Viking Line tekee hienon päätöksen. Gloryn alkaessa helliä turkulaisia, voisi AmCinderellaalkaisisi tehdä risteilyjä Helsingistä Tukholmaan.
- Anonyymi
Vietävä. Cinderella painui taas ahvenanmaalaisten iloksi!
Saisi olla helsinkiläisten ilona!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306