Hei! Tietääkö kukaan mikä on Lindex:sin pienin koko rintaliiveissä?
-Kiitos-
Lindex
8
2031
Vastaukset
- koot...
Ainakin 70A:ta löytyy kaikista liiveistä. Joissakin liiveissä on myös AA-kokoja. Eikun vaan paikalle ihmettelemään ;)
- C70
Luulen myös että tuo A 75 taitaa olla pienin. Eikös se ollut Lindex joka tässä taannoin myi rintaliivejä kokoa AA60 tms, ja nämä liivit jouduttiin sitten vetämään markkinoilta, koska tuon kokoiset tytöt eivät vielä liivejä tarvitse. Tarkoituksena oli, että pienet lapset eivät alkaisi leikkiä aikuista niin varhain.
- hmhp
C70 kirjoitti:
Luulen myös että tuo A 75 taitaa olla pienin. Eikös se ollut Lindex joka tässä taannoin myi rintaliivejä kokoa AA60 tms, ja nämä liivit jouduttiin sitten vetämään markkinoilta, koska tuon kokoiset tytöt eivät vielä liivejä tarvitse. Tarkoituksena oli, että pienet lapset eivät alkaisi leikkiä aikuista niin varhain.
hei.itse kerran käytin (olen 13vuotias tyttö.) AA65 kokoisia liivejä.mull ei oo melkein mitään.mä käytän nykään A80 kokoa. ETTÄ..
- aniliini
C70 kirjoitti:
Lindexin entisenä myyjänä osaan sanoa takuuvarmasti, että 60AA-kokoja löytyy edelleen tietyistä malleista. Disney-kuvioisista puuvillaliiveistä jouduttiin jättämään pienimmät koot pois juuri sen vuoksi että niitä pidettiin liian lapsia kosiskelevina. Koska kuitenkin pienirintaisia naisiakin on olemassa, esimerkiksi mustina ja valkoisina pienikokoisia liivejä on edelleen saatavissa. Kannattaa kysyä myyjiltä.
- jeppaaa
aniliini kirjoitti:
Lindexin entisenä myyjänä osaan sanoa takuuvarmasti, että 60AA-kokoja löytyy edelleen tietyistä malleista. Disney-kuvioisista puuvillaliiveistä jouduttiin jättämään pienimmät koot pois juuri sen vuoksi että niitä pidettiin liian lapsia kosiskelevina. Koska kuitenkin pienirintaisia naisiakin on olemassa, esimerkiksi mustina ja valkoisina pienikokoisia liivejä on edelleen saatavissa. Kannattaa kysyä myyjiltä.
Itse olen ostanut lindexin 65AA kokoa ja ne olivat sopivat.Seuraavalla kerralla menin katsomaan niin kaikki pienemmät koot oli poistettu!Olen 13 vuotias....
- __ShermanTank__
70AA
- ..
65AA
- hähhähhäää
onks sellon lindexis aa kokoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164