Hieno peli tuo uusi katumaasturimallin Corolla Cross. Mitat just sopivat eli 445 cm pituus, 182 cm leveys ja 162 cm korkea. Ei liian kirppu, eikä jätti. Tehoa 2-litran hybridinä 197 hv ja uusin 5. sukupolven hybriditekniikka. Saa nelivedonkin joka fiksusti sähkömoottorilla eikä heikosti ajan mittaan kestävällä kardaanitoteutuksella (kuluvat perän laakerit, haldex-pumput jne).
Millloinkahan pääsee ennakkotilaamaan ja tulee hinnastot?
Corolla Cross saapuu v.2022 syksyllä!
109
3430
Vastaukset
- Anonyymi
Hihii, "juuri sopivat mitat" olihan taas melkoinen rykäisy Toyotan omapojalta.
- Anonyymi
Kuinkahan monta ennakkotilausta Toyotan omapoika aikoo tehdä, hihii!
- Anonyymi
Kymmenkunta ajattelin ostaa meidän taksifirmalle ja muutama perheen omaan käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenkunta ajattelin ostaa meidän taksifirmalle ja muutama perheen omaan käyttöön.
Hauska läppä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska läppä.
Miten tolla saa taksikyytejä kun Camrylläkään ei tahdo saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tolla saa taksikyytejä kun Camrylläkään ei tahdo saada.
Hyvin saa kyytejä Camryllä, luulevat autoa Cadillaciksi, toiset Bemariksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin saa kyytejä Camryllä, luulevat autoa Cadillaciksi, toiset Bemariksi.
Kunhan puhuvat saadakseen kyytiin alennusta. Tietysti on paljon ihmisiä, jotka eivät tunne automerkkejä lainkaan. Sanovat vain, että sillä ja sillä on punainen auto. Jos vaihtaa toiseen punaiseen, eivät huomaa eroa.
- Anonyymi
Tuosaa juurikin ongelmana pelkkä itselataava, hummat on laitumella ja neliveto pelkkä vitsi.
Muuten ideana kyllä hyvä.- Anonyymi
Tuo niin varma ongelma Toyotan kohdalla.
- Anonyymi
Nyt ei ollut kyse saksalaisista kiikuista.
- Anonyymi
"Saa nelivedonkin joka fiksusti sähkömoottorilla eikä heikosti ajan mittaan kestävällä kardaanitoteutuksella (kuluvat perän laakerit, haldex-pumput jne)."
Valitettavasti se Toyotan neliveto vaan ei pienitehoisen sähkömoottorin vuoksi toimi uutenakaan kuin korkeintaan auttavasti.- Anonyymi
Toimiva neliveto vaatii siltä takana olevalta sähkömoottorilta melkein saman tehon, kuin edessä olevalta moottorilta.
- Anonyymi
Lelujajam nuo Toyotan "nelivedon", testeissä aito seisoo jos yksikin rengas on ilman pitoa.
- Anonyymi
entäs vaggineiden paskat haldeksit joissa siivilät tukkiutuu paskasta ja laakerit sanoo poks reilu satatonnia ajettuna...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entäs vaggineiden paskat haldeksit joissa siivilät tukkiutuu paskasta ja laakerit sanoo poks reilu satatonnia ajettuna...
Ne vaggineiden nelivedot sentään toimii sen ensimmäiset satatonnia, Toyotan neliveto taas on teknisen toteutuksen vuoksi p**ka heti ensimmäisestä kilometristä alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vaggineiden nelivedot sentään toimii sen ensimmäiset satatonnia, Toyotan neliveto taas on teknisen toteutuksen vuoksi p**ka heti ensimmäisestä kilometristä alkaen.
Vigawagen osaa vain huijata, siinä se on ehdottomasti paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entäs vaggineiden paskat haldeksit joissa siivilät tukkiutuu paskasta ja laakerit sanoo poks reilu satatonnia ajettuna...
Toimii ainakin 100tkm, hihii! Toyotan ei toimi edes uutena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vigawagen osaa vain huijata, siinä se on ehdottomasti paras
Miten liittyy Toyota Crossiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii ainakin 100tkm, hihii! Toyotan ei toimi edes uutena.
Vikavaagenit ei toimi edes kaupasta ulos ajaessa. Hihii!
- Anonyymi
Juu mut vanhana toimii helvetin hyvin kun kuski oppii ajamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiva neliveto vaatii siltä takana olevalta sähkömoottorilta melkein saman tehon, kuin edessä olevalta moottorilta.
Ei tietenkään vaadi tätä, sekoilet tehojen ja vääntöjen kanssa. Kykkä Toyota osaa nämä asiat mm uudessa BZ4X autossa on markkinoiden paras neliveto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään vaadi tätä, sekoilet tehojen ja vääntöjen kanssa. Kykkä Toyota osaa nämä asiat mm uudessa BZ4X autossa on markkinoiden paras neliveto.
Ehkä merkin sisällä, mutta ei sitä muihin merkkeihin voi verrata, toiseksi jää. Kun perusominaisuutena on pieni akku ja suuri kulutus, ei autosta oikein ole sähköautoksi.
- Anonyymi
Kuka ostaa yli 6 l bensaa (motarilla 8 litraa) kuluttavan auton luullen sitä ympäristöystävälliseksi?
- Anonyymi
Tyhmät mainoksen uhrit.
- Anonyymi
Sehän riippuu aivan auton tehosta ja koosta. Kyllä oikeasti perheauton kokoinen yli 250hv neliveto automaatilla saa tuon verran kuluttaakin. Mopot ovat sitten erikseen.
- Anonyymi
onko ajomelu ja tuulensuhinat yhtä paha kuin Yaris crossissa?
- Anonyymi
Mihin ne tuolla suunnittelulla ja halpuutuksella häviäisi?
- Anonyymi
Aloittaja sai heti ryöpyn kysymyksiä osalleen. Joten tätä todella odotetaan. Malttakaa nyt vielä jokunen kuukausi! Tulossa on.
- Anonyymi
Hauska läppä.
- Anonyymi
Älä tommosta fossiilia enää hanki. Tilaa uusi Toyotan bz4x
- Anonyymi
En kuules puljaile latausjohtojen kanssa, en tuskaile karmeiden latausappien toimimattomuutta enkä jonota lomakaudella latausvuoroa, enkä pakkosyö/kahvittele latauksen ajan. Siksi itselataava Toyota ainoastaan.
- Anonyymi
"Saa nelivedonkin joka fiksusti sähkömoottorilla eikä heikosti ajan mittaan kestävällä kardaanitoteutuksella (kuluvat perän laakerit, haldex-pumput jne)."
Toyotan sähköisessä takavedossa eo ole mitään fiksua. Täysin avuttomaksi on todettu kaikissa vertailuissa missä mukana.- Anonyymi
ainakin omassa RAV4 hybridissä AWD-i toimii hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin omassa RAV4 hybridissä AWD-i toimii hyvin!
Verrattuna mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verrattuna mihin?
Mihin tahansa, esim entinen autoni oli 2014-mallin A4 quattro 2,0 tdi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin omassa RAV4 hybridissä AWD-i toimii hyvin!
Hihii, sulla onkin sitten maailman ainoa RAV neliveto joka toimii hyvin.
Yhtään testiä tai vertailua ei löydy jossa kehuttaisiin Ravin nelivetoa, mutta vastaavasti satoja Youtube pätkiä joissa näytetään kuin onneton se on.
- Anonyymi
Corolla Cross Hybridissä kaikki tehoelektroniikka on jo kasattu samoihin kuoriin. Se ei ole hyvä asia takuun jälkeen omistajan kukkarolle, jos tulee toimintaongelmia. Merkkiliikkeissä ei vikoja korjailla kuin vaihtamalla koko paketti.
- Anonyymi
No samaan kuoreen (kori) on kaikissa autoissa pakko laittaa kaikki roina,vai luuletko että kakkosauto pitää olla jossa on osa tehoelektroniikasta. Heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No samaan kuoreen (kori) on kaikissa autoissa pakko laittaa kaikki roina,vai luuletko että kakkosauto pitää olla jossa on osa tehoelektroniikasta. Heh!
Sanotaan sitten, että samaan boxiin. Heh!
- Anonyymi
Takuu on 10 vuotta, eiköhän se riitä huippulaadukkaalle Toyotalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuu on 10 vuotta, eiköhän se riitä huippulaadukkaalle Toyotalle.
Laskeppa tuon "takuun " hinta ? Katso myös mikä ei kuulu tuon " takuun " piiriin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskeppa tuon "takuun " hinta ? Katso myös mikä ei kuulu tuon " takuun " piiriin !
Ostajat sen takuun maksavat aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuu on 10 vuotta, eiköhän se riitä huippulaadukkaalle Toyotalle.
Pakkohuoltoon 12 kk tai 15 tkm välein, kun sähköautoissa esim ei ole mitään ennalta määrättyjä huoltovälejä ja akkutestejä. Mikä siitä Toyotasta tekee niin epäluotettavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostajat sen takuun maksavat aina.
Ja Toyotan kohdalla moninkertaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohuoltoon 12 kk tai 15 tkm välein, kun sähköautoissa esim ei ole mitään ennalta määrättyjä huoltovälejä ja akkutestejä. Mikä siitä Toyotasta tekee niin epäluotettavan?
Rahastushuolto on pakollinen takuun edellytys. Pitäähän sitä kassaan kerätä rahaa jos joku vaikka ajaisi normaalia enemmän ja vikoja alkaa ilmenemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohuoltoon 12 kk tai 15 tkm välein, kun sähköautoissa esim ei ole mitään ennalta määrättyjä huoltovälejä ja akkutestejä. Mikä siitä Toyotasta tekee niin epäluotettavan?
Kaikkia muitakin autoja huollatetaan. Myös sähköautoja. Eikä Toyotan huoltohinnat ole sen korkeammat kuin keskimäärin muiden polttomoottoriauton hinnat.
Mutta korjauskulut tulee olemaan paljon halvemmat kuin nykyisissä sähköautoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia muitakin autoja huollatetaan. Myös sähköautoja. Eikä Toyotan huoltohinnat ole sen korkeammat kuin keskimäärin muiden polttomoottoriauton hinnat.
Mutta korjauskulut tulee olemaan paljon halvemmat kuin nykyisissä sähköautoissa.Ja euroihmeiden 2v takuu se naurattaakin kun sen jälkeen väännät kaikessa marmorilla ja väitetään että artisti maksaa kaiken!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja euroihmeiden 2v takuu se naurattaakin kun sen jälkeen väännät kaikessa marmorilla ja väitetään että artisti maksaa kaiken!
Onko kokemusta , vai satujako sepität ?
- Anonyymi
Kesällä toimitetaan ensimmäiset autot, hinnat 48 k€ alkaen.
- Anonyymi
Käytännössä hinnat alkaen noin 44600e.
Hinnastohinnassa keikkuu vielä autovero, joka poistuu, sekä hankintatuki on täyssähköautoille 2000e. - Anonyymi
Höpsis. Ennakkomyynti alkaa kesäkuussa eli hinnastot esille ja voi tilata. Ekat yksilöt maahamme syyskuussa -22. Hinta alkanee etuveto karvalakki n. 38-39 tonnia ja paras nelivetoinen 46-47 tonnia. Kallis toki mutta niin ovat muutkin ja laatua ei saa halvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Ennakkomyynti alkaa kesäkuussa eli hinnastot esille ja voi tilata. Ekat yksilöt maahamme syyskuussa -22. Hinta alkanee etuveto karvalakki n. 38-39 tonnia ja paras nelivetoinen 46-47 tonnia. Kallis toki mutta niin ovat muutkin ja laatua ei saa halvalla.
Ei alkaen malli voi olla kalliimpi kun RAV4 hybrid.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei alkaen malli voi olla kalliimpi kun RAV4 hybrid.
Miksei ? Suomessa Tojota on kallis !
- Anonyymi
12kk/10tkm liisaus a' 600 €/kk, Halpaa ajoa.
- Anonyymi
Harmi kun tuohon ei saatane Euroopassa mustaa kattoa! Jenkeissä ja Aasiassa saa. Jotta Corolla cross olisi menevännäköinen, vaatii mustan katon. Teippauttamaankaan ei viitsi alkaa, sellaista lippisteinien touhua. Värivalikoimakin lienee aneeminen kuten Corollassakin, saisipa sen Yaris Crossin metallinkultaisen värin!
- Anonyymi
Vain vajakki haluaa autoonsa mustan katon mikä kerää kaiken lämmön auringonpaisteessa auton sisätiloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain vajakki haluaa autoonsa mustan katon mikä kerää kaiken lämmön auringonpaisteessa auton sisätiloihin.
vajakki? Aika moni katukuvasta päätellen haluaa autoonsa nyt mustan katon. Eri merkit tarjoavat sitä jopa mataliin autoihinsa saati cittareihin. Paskat se musta katto autosta saunaa sentään tee ja sitä varten on ilmastointilaite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vajakki? Aika moni katukuvasta päätellen haluaa autoonsa nyt mustan katon. Eri merkit tarjoavat sitä jopa mataliin autoihinsa saati cittareihin. Paskat se musta katto autosta saunaa sentään tee ja sitä varten on ilmastointilaite.
Vajakkeja on aika paljon. Jos et usko tuota lämpöasiaa, voit kokeilla keväällä valkoista ja mustaa paitaa. Kumman kanssa tulee kuumempi.
Mutta jotkut vaan on niin laumasieluja että haluaa mennä aina jonkun muodin mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajakkeja on aika paljon. Jos et usko tuota lämpöasiaa, voit kokeilla keväällä valkoista ja mustaa paitaa. Kumman kanssa tulee kuumempi.
Mutta jotkut vaan on niin laumasieluja että haluaa mennä aina jonkun muodin mukaan.Ongelma se on sullakin. Aja sä vaikka ilman paitaa niin et hikoile.
- Anonyymi
Eiköhän se "musta" katto ole lasikatto. Se vain näyttää mustalta ulkoa katsellessa.
- Anonyymi
Tilaukseen!
- Anonyymi
Monesko jo tänäkin vuonna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesko jo tänäkin vuonna?
kahdeskymmenes!💪😎
- Anonyymi
Pysyyks Corolla yhtähyvin pystys ku RAV4 väistötestissä?
Tai tiellä Suomen liukkaissa keleissä? - Anonyymi
Autokauppiaan unelmia nuo tojo kansan edustajat.
Kun ei ne mitään autoista ymmärrä niin on niillekin ostaja. Saa muut myyjät myydä rauhassa laatuautoja ihmisille.
Tulevat hyvityshinnat romahtavat tänä vuonna japsien osalta, mitä enemmän ladattavaa akkua sitä huonompi hinta - Anonyymi
Cross Corolla tuo ostajia muitten merkkien parista, tarjoaahan Toyota täysin ylivertaisen teknisen laadun.
- Anonyymi
Tämä on ihana pikku-RAV!
- Anonyymi
Kauniimpi pikkusisko.
- Anonyymi
Valmstetaanko Thaimaan tehtaalla?
- Anonyymi
Ehkä Turkissa tai etelä Afrikassa. Joka tapauksessa tehdään halvalla ja myydään kalliilla.
- Anonyymi
Britanniassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Britanniassa.
Oikein. Britanniassa tai Turkissa missä tehdään C-hr:kin.
Sama akseliväli niin sopii samaan tuotantolinjaan.
- Anonyymi
Tällä ajellaan huoletta tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Toyota ruostuu ja huojuu ojaan.
Kovasti on käyntiin lähtö ongelmia ja muita "pikku" ongelmia.
- Anonyymi
Vaihdanpa vanhan Toyotani tähän uutuuteen, takuulla luokkansa paras kuten ennenkin.
- Anonyymi
Ai mikä namu pala, ensi talveksi rähmäkeliin ja kesäkin voi olla vähäluminen ja viileä?🤩😍
- Anonyymi
Tuota pitänee kyllä odotella , senverran kiintoisa peli , jos hinta vielä sopiva niin kaupoille meen oitis.
- Anonyymi
Joo sit sä heräsit ja olit nähnyt vain poju märkää unta. Kukaan haaveile toyotasta, kukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sit sä heräsit ja olit nähnyt vain poju märkää unta. Kukaan haaveile toyotasta, kukaan
Ei Toyotasta haaveillakaan, vaan sellainen ostetaan.
- Anonyymi
Olisi mukava, jos näillä keskustelupalstoilla puhuttaisiin asiaa perusteluineen. Paskanjauhannalla ei saa mitään aikaiseksi.
T. Mersukuski, mutta myös Toyotan ystävä - Anonyymi
Afrikanaukio täyttyy uusista Corolla Crosseista jo ennen joulua.
- Anonyymi
Tarkotatko Itäkeskuksen Tallinnanaukiota? Joo sinne parkkeeraa välillä afrikkalaiset wolt-ruokakuskaajat vanhoilla Corollilla ja Yariksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotatko Itäkeskuksen Tallinnanaukiota? Joo sinne parkkeeraa välillä afrikkalaiset wolt-ruokakuskaajat vanhoilla Corollilla ja Yariksilla.
heikkolahjaisetkin tietää että toyota on kestävin
- Anonyymi
Uusi Honda HR-V hybrid saatavissa ensikuussa. Japanissa valmistettu. Tilankäyttö parasta magic istuinten vuoksi. Ja tietenkin markkinoiden paras hybridi tekniikka.
Parhaiten varusteltu tässä:
https://www.is.fi/autot/art-2000008395188.html- Anonyymi
Käytetty auto on kokonaistaloudellisin .
Luonnon kannalta.
Käytetty on POP. - Anonyymi
Mitä iloa on jostain magic istuimista normaalille auton käyttäjälle? Ei mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä iloa on jostain magic istuimista normaalille auton käyttäjälle? Ei mitään.
Honda HR-V hybridin magic istuimista on hyötyä ihan samalla tavalla, kuin kääntyvistä takapenkin selkänojista. Eihän niitä kaipaa, jos niitä ei omassa autossa edes ole. Kovasti niitä vaan testeissä kehutaan.
- Anonyymi
Kiihtyy 11 sekkaa 0-100 kun Corolla cross kiihtyy 8sekkaan :) onpa iso ero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Honda HR-V hybridin magic istuimista on hyötyä ihan samalla tavalla, kuin kääntyvistä takapenkin selkänojista. Eihän niitä kaipaa, jos niitä ei omassa autossa edes ole. Kovasti niitä vaan testeissä kehutaan.
Eikös Magic ole kondomimerkki, onko sen nimisissä istuimissa kenties dildo pystyssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Magic ole kondomimerkki, onko sen nimisissä istuimissa kenties dildo pystyssä?
kaksi pystyssä😋
- Anonyymi
Saako hybriittinä ?
- Anonyymi
Voiko tällä ajaa jos syttyy sota ja sähköverkko menee kumoon koko valtakunnassa eikä ole tarpeeksi puuta voimalaitoksiin kun tuonti Venäjältä loppuu ?
- Anonyymi
Silloin ei voi ajaa millään teknisellä ajoneuvolla. Parempi se on vaan sinunkin ruveta opettelemaan tuota hevosen ohjastamista tulevaisuudessa. Se kun on se tulevaisuuden päästöttömin kulkuneuvo, ja se ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi
Tää on juurikin hyvän kokoinen auto. Neliveto ja hieno, täysin uudentyyppinen, digimittaristo sekä erittäin korkealuokkainen, jopa kolmella sähkömoottorilla varustettu, täyshybridi. Kertakaikkiaan mahtava peli.
- Anonyymi
Nyt ei kannata ostaa uutta autoa ennenkuin Corolla Cross Hybrid AWD on koeajettu. Eli pakko odottaa vielä puoli vuotta.
- Anonyymi
Mulla on kohta 3v vanha Corolla, se menee nyt vaihtoon.
- Anonyymi
SAaks mitään Corolla mallia manuaalivaihteilla?!?
- Anonyymi
saa esmes DX Corollaa kasarin alusta
- Anonyymi
Saas nähdä, mikä on hinta.
Ettei vaan ala kohta olla lähempänä 40 tonnia, kuin 30, silloin jää kyllä kaupan hyllylle.- Anonyymi
Etuvetoisten hinnat julkaistu eilen Hollannissa alk 36995 €, Active, 39495 Dynamic,3995 First Edition, Launch Edition 42995.
Active CO 119g/km muut mallit 120 g.
Yhdistetty kulutus 5,3 litraa/100km
- Anonyymi
Mää luulen et tää on mun kulkupeli. Aito sähköhybridi 10 v takuulla.
- Anonyymi
Keulasta kuin vanha Mitsu ASX!
- Anonyymi
Tehtaat käy täysillä, menekki on taattu!
- Anonyymi
Corolla Crossin hinnat ilmoitetaan keväällä 2022. Joko se kevät alkaa olla.
Järkyttävän pitkät toimitusajat Toyotalla. Perus Yarista saa odottaa 9 kuukautta. Corolla Cross pitäisi varata sika säkissä, et tiedä hintoja tai nähnyt autoa. - Anonyymi
Hinnat toyon sivuilla
- Anonyymi
Ja onneton vetokyky vaikka on 4wd!!!
- Anonyymi
No niin, nyt on Toyotat sirren vertailtu. Bz arvioitiin aivan hyväksi autoksi, mutta surkeaksi sähköautoksi. Hidas lataus, pieni akku ja suuri kulutus. Päinvastaiset omonaisuudet olisivat olleet paikallaan. Corolla Cross on todettu keskivertaiseksi polttikseksi, neliveto toimii, kunhan ei ole liukasta. Kitkaero mäkilähtö jää joko paikalleen tai lähtee väärään suuntaan.
Ei tullut voittoja missään sarjassa, moni muu oli parempi. - Anonyymi
Cross on upea uudella hienosti hohtavalla platinum white pearl-helmiäisvärillä, alla kaksiväriset alut ja mustaksi teipattu katto sekä peilikuvut.
- Anonyymi
Toyota Corolla Cross on Toyotan tapaan eläkeläisille tarkoitettu auto:
"Suomalainen eläkeläinen kaipaa korkean istuma-asennon taloudellisen Toyotan, jonka muotoilu ei saisi olla liian jännittävä. Juuri sellainen täsmätuote Toyota Corolla Cross on."
Navigattorikaan ei Toyotan tapaan toimi:
Valitettavasti navigaattori ei toiminut käytännössä ollenkaan emmekä saaneet sitä toimimaan edes uudelleenkäynnistyksellä tai puhekomennoilla, vaikka itse oire oli sama kuin Toyota bZ4X -koeajossamme.
Vetoautoksi tästtäkään Toyotasta ei ole:
"Eikä jarrullista vetomassaa riitä. Se saattaa olla monelle tätä harkitsevalle ongelma."
Tavaratilakin on pieni:
"Sen sijaan alle 400 litraa vetävä tavaratila on yllättävän pieni."
Penkit ovat Toyotan tyyliin huonot:
"Etuistuinten istuinosa on tosin jo keskimittaiselle suomalaismiehelle lyhyt ja näin ollen reisituki jää laihahkoksi."
äänieristys on heikko:
"Sointi ei ole erityisen karkea tai ruma, mutta ei toki miellyttäväkään.
En muista yhtä voimakasta reaktiota Corollan koeajolta, joten äänieristys voisi olla konehuoneesta kabiiniin parempikin."
Ohjauskin on huono:
"Ohjaus on ainakin kitkarenkailla kevyt ja tunnoton"
Ohjaamon yleisilme on vanhanaikainen:
"Yleisilme näyttää silti hieman vanhanaikaiselta, joka lienee tavoitellun ostajakunnan mieleen."
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/d622e5ba-3a5c-4ba8-b30e-f659119b860d
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738