Jatkuva maalittaminen vie sinut lopulta pakkohoitoon...
Höpölöpsis on vienyt jonkun hulluuden partaalle
7
134
Vastaukset
En voi mitään, mutta itse hän aloitti.
- Anonyymi
Älä välitä tuosta tietämättömästä harhauskovaisesta, Jumalan polulta eksynyt löytää sinne joskus takaisin
- Anonyymi
Aloitin ja jatkan niin kauan aikaa, kun tulee oikeat vastaukset palstalla esitettyihin kysymyksiin.
Olet erinomainen Raamatuntuntija omien sanojesi mukaan, miksi et vastaa niihin, niin asia on sillä selvä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä tuosta tietämättömästä harhauskovaisesta, Jumalan polulta eksynyt löytää sinne joskus takaisin
Mikä on oikea Jumalan polku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kuulet Jumalan kutsun löydät lopulta polunkin
- Anonyymi
Mitä oloenh aloittanut???
Olen koko ajan vedonnut siihen mitä itse kehut itsestäsi
Ei ole vastata omiin huutoihin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea kysymys on mitä Jumala haluaa meiltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144