Maaseudun palveluiden säilyttämisen puolustaja Eno Nissinen Kyyjärveltä n:o 420. Eino Nissinen on tehnyt paljon töitä soten valmistelupöydissä, joten hän tietää miten maaseudun pienten kuntien palvelut saadaan säilytettyä ja kehitettyä niitä paremmiksi. Keskitetään äänet Einolle niin saadaa paras mahdollinen ehdokas maakuntavaltuustoon.
N:o 420
Maakuntavaalit 2022
6
913
Vastaukset
- Anonyymi
Onko rokotevastanen? Entä tykkääkö vkk:sta?
- Anonyymi
Sen tiedän että palvelut meillä ja pienissä kunnissa säilyy jos saadaan Eino Nissisen kaltaisia maaseudun palveluiden puolustajia maakuntavaltuustoon. Keskitetään äänet niin saadaa paras mahdollinen ehdokas läpi.
- Anonyymi
Eno Nissinen on myös hyvä saarnamies lestadiolais piireissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eno Nissinen on myös hyvä saarnamies lestadiolais piireissä
Ei se kuule ainakaan huononna asiaa ja nehän ovat itse kunkin henkilökohtaisia asioita. Itsekkin olen antanut Eino Nissiselle ennakkoon ääneni. Eino on todella osaava henkilö maakuntavaltuustoon. Nyt jos koskaan kannattaa ymmärtää, että täältä maaseudulta ei tule yksikään ehdokas valituksi asioitamme ja palvelujamme puolustamaan, ellemme osaa keskittää ääniä. Äänestetään nyt 420 numeroa niin saadaan hyvä ja osaava ehdokas maakuntavaltuustoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuule ainakaan huononna asiaa ja nehän ovat itse kunkin henkilökohtaisia asioita. Itsekkin olen antanut Eino Nissiselle ennakkoon ääneni. Eino on todella osaava henkilö maakuntavaltuustoon. Nyt jos koskaan kannattaa ymmärtää, että täältä maaseudulta ei tule yksikään ehdokas valituksi asioitamme ja palvelujamme puolustamaan, ellemme osaa keskittää ääniä. Äänestetään nyt 420 numeroa niin saadaan hyvä ja osaava ehdokas maakuntavaltuustoon.
Onko joku niin väittänyt ?
- Anonyymi
Eno. Eikös semmoinen ollut joskus lehissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633